نوشته شده توسط : پریسا راد

 

 

اتصال ستاره و مثلث در بیشتر مواقع برای کاهش جریان راه اندازی موتور سه فاز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع اتصال از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا در صورت زیاد بودن جریان موتور ممکن است دچار آسیب و صدمه جدی شود. در واقع راه اندازی موتورهای بزرگ به شکل مستقیم به نوعی اختلال ولتاژ بر روی شبکه برق را به دنبال خواهد داشت. از این رو بهترین گزینه برای محدود کردن موج جریان راه اندازی استفاده از اتصال ستاره و مثلث می باشد. در این مقاله همراه با ما باشید تا به نحوه اتصال ستاره و مثلث همچنین تفاوت میان اتصال ستاره و مثلث بپردازیم.

آشنایی با روش اتصال ستاره و مثلث

یکی از آموزش هایی که به کارآموزان در دوره  طراحی تابلو برق صنعتی فنی و حرفه ای داده می شود بررسی و شناخت روش اتصال ستاره می باشد. از اینرو طبق نکات آموزشی در دوره تابلو برق صنعتی ولتاژ خط در اتصال ستاره از ولتاژ دو سر هر سیم پیچ بیشتر است. لازم به ذکر است که از اتصال ستاره جهت استارت موتور اول استفاده می شود. در واقع جریانی که موتور در زمان راه اندازی می کشد بیشتر از زمانی است که موتور در حالت ستاره تحمل می کند.

لازم به ذکر است که بین این دو اتصال تفاوت هایی وجود دارد. در اتصال ستاره جریان مصرفی کمتر بوده و به تبع آن قدرت موتور نیز کم می باشد. همچنین در حالت مثلث مقدار قدرت موتور و جریان بیشتر از اتصال ستاره است. از اینرو طبق نکاتی که در بهترین آموزشگاه تابلو برق صنعتی در تهران به کارآموزان آموزش داده می شود ابتدا باید موتور رو به صورت ستاره راه اندازی کرد و سپس بعد از راه اندازی موتور اتصال جریان را به حالت مثلث تبدیل نمود. زیرا این کار دارای تاثیر بسیار چشمگیری در کاهش مصرف موتور می باشد.

علت راه اندازی ستاره مثلث چیست؟

یکی از نکاتی که در آموزش تابلو برق صنعتی به دانش آموختگان و کارآموزان آموزش داده می شود دلیل استفاده از اتصال ستاره و اتصال مثلث است. در آموزشگاه آموزش تابلو برق صنعتی قبل از اینکه کارآموزان با دلیل استفاده از این اتصال آشنا شوند به آنها نحوه عملکرد موتور القایی آموزش داده می شود. بهتر است بدانید که موتور القایی شامل دو قسمت استاتور و روتور می باشد. که در بین این دو قسمت توان ورودی به قسمت استاتور داده می شود. همچنین در مواقعی که موتور القایی به یک منبع تغذیه سه فاز متصل شود استاتور باعث به وجود آمدن یک میدان مغناطیسی دوار خواهد شد. لازم به ذکر است که استاتور عامل چرخش روتور می باشد. در هنگام راه اندازی موتور القایی به دلیل وجود رابطه ترانسفورمری بین روتور و استاتور، جریان استاتور باید بالا باشد به همین دلیل سیم پیچ استاتور در زمان راه اندازی به جریان زیادی نیاز دارد، که همین امر باعث افت ولتاژ شدید در خط خواهد شد.

دلیل استفاده از اتصال ستاره و مثلث

طبق آنچه در دوره آموزش طراحی تابلو برق به کارآموزان آموزش داده می شود بهترین گزینه برای حل این مشکل استفاده از اتصال ستاره و مثلث می باشد. با توجه به اینکه در طراحی انتهای همه سیم پیچ ها آزاد است، از اینرو می توان به صورت ستاره یک انتهای همه سرها را با دقت به هم وصل نمود، و یا اینکه به صورت مثلث انتهای یک سیم پیچ را با ابتدای سیم پیچ دیگر وصل کنید. بهتر است بدانید موقعی که ولتاژ سه فاز را به صورت اتصال ستاره اعمال کنید هر کدام از سیم پیچ ها ولتاژ بسیار کمتری را دریافت خواهند کرد. و این در حالی است که در زمان اعمال ولتاژ سه فازدر ساختار مثلث همان ولتاژ را دریافت خواهیم کرد. بنابراین به جرات می توان گفت که بهترین گزینه برای غلبه بر جریان بالای راه اندازی استفاده از اتصال ستاره و مثلث است.

مزایای راه اندازی موتور با اتصال ستاره و اتصال مثلث

استفاده از این راه انداز در مقایسه با دیگر روش های کاهش ولتاژ از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است زیرا نسبت به انواع دیگر از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد. همچنین این نوع راه اندازی دارای عملکردی ساده و ثابت است. این دو اتصال در هنگام راه اندازی به میزان دو برابر جریان نامی موتور از شبکه جریان خواهد کشید. از دیگر مزیت ها و قابلیت های این نوع راه اندازی عملکرد جریان گشتاور خوب آن می باشد.

مزایا:  نحوه اتصال ستاره مثلث به چه صورت است؟



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

فلش گوشی های اندرویدی  مبحثی بسیار کاربردی برای کاربران گوشی های اندرویدی می باشد. فلش کردن گوشی درواقع نصب سیستم عامل مجدد بر روی آن است که معمولا کاربران بعد از یکسال این کار را می کنند. گوشی های هوشمند امروزی که از سیستم عامل اندروید در گوشی خود بهره می برند؛ پس از مدت زمان زیادی استفاده از آن ها دچار افت سرعت و بهم ریختگی سیستم گوشی و وجود اختلال در آن ها می گردند که این امری کاملا بدیهی است.

بنابراین می توان به صورت کلی اذعان داشت که هر وسیله ای پس از مدت زمانی استفاده از کارکرد اولیه خود دور می شود و رفته رفته کارایی نخستین خود را از دست می دهد. گوشی های اندرویدی امروزی نیز از این امر مستثنی نبوده و آن ها نیز پس از مدت زمانی سرانجام به دفاتر تعمیرات انتقال داده می شوند تا عیب و ایراد آن ها را یک تعمیرکار مجرب و کارکشته برطرف نماید. بنابراین اگر شما نیز با دوره دیدن در دوره تعمیرات موبایل آشنایی دارید و یا علاقه مند به آموختن این مسائل هستید؛ با ما تا پایان همراه باشید تا چگونگی برطرف کردن این معضل را برای شما شرح دهیم.

فلش گوشی های اندرویدیفلش گوشی های اندرویدی

برطرف نمودن مشکل گوشی های اندرویدی و برگرداندن به حالت اولیه

همانگونه که یادآور گشتیم؛ گوشی های اندرویدی نیز به مانند ویندوز کامپیوتر و لب تاب پس از مدت زمانی استفاده از آن از عمر مفید آن کاسته می گردد و نیاز به تعمیر و یا تعویض آن می باشد تا باری دیگر به حالت اولیه خویش بازگردانده شود و مشکل به وجود آمده در آن برطرف گردد. برای برطرف نمودن مشکل گوشی های اندرویدی تحت چنین شرایطی می بایست گوشی موبایل خود را فلش کنید.

اگر با فلش کردن گوشی های اندروید آشنایی ندارید، بهتر است در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید، در این دوره به طور کامل به توضیح این موضوع و روش های مختلف فلش کردن گوشی می پردازیم. به طور کلی باید گفت فلش کردن به معنای نصب و راه اندازی سیستم عامل بر روی گوشی از نو می باشد که گوشی موبایل شما را درست به مانند روز اول آن در کارخانه تولیدی اش تبدیل می نماید و تمامی اطلاعات درون آن به طور کلی پاک می گردد به گونه ای که انگار گوشی موبایل خود را از نو خریداری نموده اید. اما برای آموزش فلش گوشی های اندرویدی بایستی چکار کرد؟

آموزش فلش گوشیآموزش فلش گوشی

آموزش فلش گوشی های اندرویدی

برای آنکه با آموزش فلش گوشی های اندرویدی آشنا شوید؛ لازم به ذکر است که فلش کردن گوشی های اندرویدی بسته به نوع برند گوشی متفاوت می باشد. به عنوان مثال گوشی هواوی به یگ گونه و گوشی سامسونگ به گونه ای دیگر فلش می شود. اما به طور کلی فلش کردن همان تعویض ویندوز در کامپیوتر می باشد که دستگاه شما را به حالت اولیه کارخانه آن باز می گرداند تا سرعت آن نیز درست به مثابه روز اول آن باشد و هر گونه عیب و ایراد در آن را برطرف نمود.

پیش نیازهای فلش گوشی های اندرویدی

پس از آن که اقدام به فلش کردن گوشی های اندرویدی گردد؛ لازم به ذکر است که به کاربران گوشی های اندرویدی این تذکر داده شود که تمامی اطلاعات درون گوشی موبایل آن ها اعم از عکس و فیلم و مخاطب و تمامی بازی ها و سرگرمی ها به شرط آنکه در حافظه داخلی گوشی و نه حافظه رم و خارجی آن سیو شده باشند، به طور کلی پاک می گردند. بنابراین هر کاربری پیش از اقدام به فلش کردن می بایست از اطلاعات شخصی و ضروری خود یک بکاپ گرفت تا این نسخه پشتیبان را در دست داشته باشد و بلافاصله پس از فلش کردن اطلاعات شخصی و ضروری خویش را باری دیگر به دستگاه خود اضافه کند.

نکته دیگری که در خصوص فلش کردن گوشی های اندرویدی وجود دارد؛ ذکر این مسئله است که تنها راهی که برای این امر وجود دارد، بازگشت به وضعیت اولیه کارخانه ای گوشی موبایل است که برای این منظور می بایست با دسترس بودن یک دستگاه کامپیوتر، کابل USB، فایل رام استوک و مهمتر از همه ابزار فلشر ODIN مراحل مختلف را در راستای فلش کردن گوشی پشت سر گذاشت تا بتوانید گوشی خود را فلش کنید.

پس از آن که این ابزار آلات فراهم گشت، می بایست مراتب را در جهت فلش کردن با توجه به نوع برند گوشی طی نمود و در نهایت مشکل افت سرعت و هنگ کردن گوشی و سایر اختلالات درونی آن را با فلش کردن از بین برد و باری دیگر از نو یک دستگاه موبایل با سرعت مناسب را در اختیار داشت و از آن نهایت استفاده و بهره وری را برد.

منبع: چگونه گوشی اندرویدی را فلش کنیم



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

مخلوط کن یکی از لوازم خانگی است که از در آن برای مصارف گوناگونی از جمله تهیه شیرموز و انواع آب میوه ها و . . . استفاده می شود. این وسیله نیز ممکن است مانند هر وسیله دیگر خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. ممکن است علت خرابی آن جزئی بوده و خود بتوانید آن را تعمیر کنید، اما در صورتی که مشکل به وجود آمده اساسی باشد، برای تعمیرات آن می بایست حتما مهارت لازم را داشته باشید. تعمیرات مخلوط کن یکی از سرفصل هایی است که در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزش داده می شود. در این مقاله ما به طور مختصر به نحوه عیب یابی از مخلوط کن پرداخته ایم با ما همراه باشید.

تیغه ی مخلوط کن نمی چرخد !

مخلوط کن غذاساز و یا فقط دستگاه مخلوط کن یکی از لوازم برقی ضروری خانه است که تقریباً در همه ی آشپزخانه ها یافت می شود. این دستگاه امروزه برای بسیاری از کارها استفاده می شود و خراب شدن آن مشکلاتی را به بار می آورد.

با این وجود احتمال خراب شدن و نمایان شدن علائمی از عملکرد نادرست مخلوط کن وجود دارد و یکی از این مشکلات نچرخیدن تیغه ی آن می باشد. اگر تیغه ی این دستگاه نچرخد عملکرد اصلی آن مختل می شود و به یک دستگاه زاید تبدیل می شود و به همین دلیل است که برطرف کردن سریع این مشکل امری مهم است .

برای نچرخیدن تیغه دلایل احتمالی متعددی وجود دارند و قبل از این که شروع کنید به تعمیر و برطرف کردن مشکل، لازم است که علت دقیق بروز مشکل را بدانید. در ادامه به تعدادی از اصلی ترین دلایل نچرخیدن تیغه ی مخلوط کن و راه حل هایی برای برطرف کردن مشکل اشاره شده است .

آسیب دیدگی یاتاقان

محتمل ترین علت برای عدم چرخش تیغه ی مخلوط کن آسیب دیدن یاتاقان است. آن چه که اتفاق می افتد این است که آب و مایعات تمایل دارند که از لا به لای کوپلینگ عبور کرده و به یاتاقان های تیغه های مخلوط کن ( یا غذاساز ) برسند.

این مایعات باعث پوسیدگی و زنگ زدن یاتاقان های فلزی می شوند و ممکن است تا حدی به آن ها آسیب وارد کنند که تیغه ها دیگر قادر به چرخیدن نباشند. این مسئله عملاً مخلوط کن یا غذاساز شما را به یک وسیله ی بلا استفاده تبدیل می کند .

راه حل :

  • در چنین مواقعی اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که چندین بار با دست تیغه ی مخلوط کن را در خلاف جهت چرخش خودشان بچرخانید.

اگر این کار کمکی به حل مشکل نکرد، چند قطره روغن نارگیل یا روغن خردل روی کوپلینگ بریزید.

  • اکنون دوباره با دست تیغه ها را بچرخانید و پارچ شیشه ای مخلوط کن را به مدت ده دقیقه کنار بگذارید.
  • پس از این دوباره پارچ را به قسمت دارای موتور وصل کرده و به صورت امتحانی آن را به کار بیاندازید.
  • اگر بدون وجود هیچ گونه مشکل فنی تیغه ها شروع به چرخیدن کنند یعنی مشکل برطرف شده است.
  • اگر مشکل ادامه دارد، از یک تعمیرکار بخواهید آن را برایتان تعمیر کند .

کوپلر (کوپلینگ) موتور خراب شده است

خراب شدن کوپلر موتور هم می تواند باعث نچرخیدن تیغه های مخلوط کن شود. دلایل خرابی کوپلر عبارتند از زیاد پر کردن دستگاه، پایین بودن کیفیت کوپلر، و همچنین استفاده از دستگاه برای مدتی طولانی .

راه حل : در این مورد، تنها راه حل این است که کوپلر موتور دستگاه را تعویض کنید. انجام این کار باید توسط تعمیرکار متخصص صورت گیرد .

آسیب دیدگی سیم برق

اگر هر یک از سیم های داخل دستگاه آسیب ببینند، منجر به نچرخیدن تیغه های مخلوط کن خواهند شد.

راه حل : برای حل کردن این مشکل ابتدا باید محل سیم ها را تشخیص داده و آن ها را بررسی کنید تا بفهمید کدام یک از آن ها دچار آسیب شده است. اگر در این رابطه تجربه ای ندارید و نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید بهتر است از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

اگر یکی از سیم ها آسیب دیده باشد ممکن است با تعویض کردن سیم مشکل رفع شود اما گاهی اوقات لازم است که کلاً مخلوط کن را عوض کنید .

اکنون که دلایل عدم چرخش تیغه های مخلوط کن را متوجه شدید می توانید مراحل فوق را دنبال کرده و علت مشکل را بیابید. درست است که این مشکل به ندرت برای این دستگاه پیش می آید اما در صورت وجود مشکل بهتر است که آن را به یک تعمیرکار که به راحتی هم در دسترس است بسپارید .

 

دوره تعمیرات لوازم خانگی به صورت عملی در کارگاه های مجهز آموزشگاه فنی برق توسط اساتید مجرب برگزار می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

آموزش نصب دزدگیر ماشین به درخواست بسیاری از افراد توسط آموزشگاه فنون برق در کارگاهی مجهز و زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می شود و بسیار پر طرفدار است زیرا نصب دزدگیر خودرو یکی از روش های مؤثر در حفاظت از خودرو می باشد که موجب ایجاد آرامش خاطر برای صاحب خودرو می شود. از این رو هنر جویان مشتاق می توانند در دوره آموزش نصب دزدگیر ماشین آموزشگاه فنون برق ثبت نام کنند. در این دوره آموزشی، نحوه نصب دزدگیر ماشین، نصب ریموت دزدگیر ماشین، نقشه سیم کشی دزدگیر ماشین و . . . برای ماشین های خارجی و ایرانی به طور کامل و عملی آموزش داده می شود. هنرجویان پس از گذراندن کلاس نصب دزدگیر ماشین می تواند با اعتماد به نفس بسیاری دزدگیر انواع خودروها مانند پراید، 206 و . . . را نصب کرده و وارد بازار کار نصب دزدگیر شوند . آموزشگاه فنون برق پس از این دوره آموزشی همراه شماست و پشتیبانی نامحدودی را به شما عزیزان ارائه می دهد.

در دوره آموزش نصب دزدگیر ماشین چه مطالبی آموزش داده می شود؟

  • آموزش سیم کشی انواع ماشین های سواری ایرانی برای راحتی در دوره آموزش نصب دزدگیرخودروهای ایرانی
  • آموزش سیم کشی انواع ماشین های سواری خارجی برای راحتی در دوره آموزش نصب دزدگیرخودروهای خارجی
  • آموزش نصب دزدگیر خودرو ماجیکار ۹۰۲ (تصویر(
  • آموزش نصب دزدگیر خودرو استیل میت (معمولی) بر روی پژو ۴۰۵
  • توضیحات مربوط به قفل مرکزی پیکان ، پراید ، پژو ، ۴۰۵ ، پژو پرشیا
  • آموزش چگونگی ساخت تستر توسط فازمتر
  • آموزش روش عبور دادن سیم برای چشمی و نصب درست و اصولی چشمی
  • آموزش روش عبور دادن سیم برای آنتن و نصب درست و اصولی آنتن
  • آموزش روش عبور دادن سیم برای انواع سنسور ضربه و نصب درست و اصولی انواع سنسور ضربه
  • آموزش نصب صحیح آژیر و شناخت آژیرها
  • آموزش نصب دستگاه سخن گو به دزدگیرخودرو
  • آموزش نصب GPS و رهیاب روی انواع ماشین

بازار کار نصب دزدگیر ماشین به چه صورت است؟

نصب دزدگیرخودرو که در قدیم سیستم اعلام سرقت خودرو نام داشت از رشته های پرکاربرد حوزه صنعت خودرو می باشد. دزدگیرخودرو جهت ایجاد امنیت خودرو استفاده می شود. توجه به رشد روز افزون استفاده از خودرو شخصی و افزایش قیمت خودرو ،حفظ امنیت خودرو و لوازم داخلی آن و مجهز کردن خودرو به سیستم های امنیتی و حفاظتی امری بدیهی است در نتیجه نصب دزدگیرخودرو زمینه اشتغال بسیاری را فراهم می آورد و بازار کار این دوره بسیار گرم می باشد و هنرجویان بعد از گذراندن این دوره به راحتی می توانند در این بازار موفق شوند



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

سنسور ان تی سی NTC مخفف negative temperature coefficient (ضریب دمای منفی) است. سنسورهای ان تی سی سنسورهای دما هستند که از خواص مقاومت کامپوزیت های سرامیکی و فلزی برای اندازه گیری دما استفاده می کنند. سنسورهای ان تی سی با طیف کامل در سنجش دما از جمله اندازه مینیاتور، پایداری طولانی مدت و عالی دقت بالا مزایای بسیار زیادی دارند.

سنسورهای ان تی سی از جمله عناصر سنجش دما هستند که از مواد نیمه هادی ساخته شده  و به منظور نمایش تغییرات بزرگ در مقاومت متناسب با تغییرات کوچک دما ، ساخته می شوند. این مقاومت را می توان با استفاده از جریان مستقیم کوچک یا اندازه گیری شده یا سی سی ، از طریق سنسورهای ان تی سی عبور داد تا اندازه گیری افت ولتاژ حاصل شود.

کاربرد سنسور ان تی سی NTC

از سنسور ان تی سی NTC در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده می شوند. صنعت پزشکی به کاربردهای مختلف از آنها از جمله کاتر، تجهیزات دیالیز و نظارت بر بیمار متکی است. کولرهای گازی، دستگاه های خشک کن تا دستگاه های تولید کننده قهوه از سنسورهای ان تی سی برای اندازه گیری دقیق دما استفاده می کنند. تجهیزات HVAC و تبرید از سنسور های ان تی سی برای اندازه گیری دما در کنترل ها و فرآیندهای ساختمان استفاده می کنند و در نتیجه باعث افزایش راندمان و کنترل می شود. صنایع اتومبیل و هوافضا نیز از این نوع سنسور برای آزمایش و اندازه گیری و همچنین کاربردهای تولید استفاده می کنند. بنابراین با توجه به کاربرد این سنسور در بسیاری از تجهیزات در صورتی که قصد شناخت بیشتر درباره این سنسور و تعمیرات آن دارید توصیه می کنیم در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت مجتمع فنی برق شرکت کنید.

ویژگی های سنسور ان تی سی NTC

ویژگی های آن می توانند شامل موارد زیر باشد:

  • در مجموعه ای از طرح ها موجود است تا تقریباً در هر برنامه مورد نظر متناسب باشد
  • با استفاده از بهترین مواد با خلوص بالا برای نتایج معتبری ایجاد شده است که می توانید روی آنها حساب کنید
  • قابل تنظیم برای پاسخگویی کامل به نیازهای شما

منبع: سنسور ان تی سی 



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

تابلو برق محفظه ای برای قرار دادن و سیم کشی تجهیزات الکتریکی است. بر روی تابلو برق قطعات گوناگونی از جمله پی ال سی، ولتاژ، جریان، فرکانس، توان، کسینوس فی و . . . نصب می‌شود. از تابلو برق برای جلوگیری از شوک الکتریکی به کاربران و حفاظت از تجهیزات استفاده می‌شود.

مراحل طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی:

به طور کلی آموزش طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی از چهار مرحله زیر تشکیل شده است. که در زیر به طور خلاصه به بیان آن می پردازیم:

مرحله اول: جوشکاری و فلزکاری

در این مرحله ابتدا کلیه قطعات مربوط به بدنه داخلی تابلو برق با توجه به اندازه مورد نیاز برش داده شده، سپس با توجه به استفاده ای که از آنها می شود پانچ، خم کاری و مته کاری می شوند. پس از آن قطعات وارد بخش جوشکاری شده و با توجه به نیاز جوشکاری می شوند. پس از آن که کار جوشکاری قطعات به پایان رسید، سطح خارجی قطعات را برای از بین بردن اثر خال جوش و یکنواخت کردن سطح فلز در مرحله بعدی، فرزکاری می شوند.

مرحله دوم: رنگ کاری

پس از آن که کار فرزکاری به پایان رسید، نوبت به رنگ کاری قطعات می رسد. برای رنگ کاری می بایست برای محیط های باز از رنگ های چرمی و برای محیط های بسته از رنگ های ساده استفاده کرد.

مرحله سوم: مونتاژ بدنه تابلو برق

در این مرحله کلیه قطعات مربوط به بدنه داخلی تابلو برق را به یکدیگر متصل کنید.

مرحله چهارم:  مونتاژ الکتریکی تابلو برق

در این مرحله شما می بایست کلیه قطعات الکتریکی تابلو برق مانند: ترانس، فیوز، ترمینال و . . . را بر روی اسکلت داخلی تابلو برق نصب کنید. هنگام مونتاژ کردن تابلو برق به نکات ایمنی توجه داشته باشید، زیرا در صورت چیدمان اشتباه قطعات تابلو امکان آتش سوزی و برق گرفتگی وجود دارد.



:: برچسب‌ها: تابلو برق صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()