نوشته شده توسط : پریسا راد

از آنجایی که امروزه خودرو یکی از نیازهای مهم زندگی هر فردی به شمار می رود، به دنبال آن نیاز به مشاغلی مانند تعمیرکاران ایسیو خودرو، تعمیرکاران برق خودرو، نصب دزدگیر خودرو، نصب ضبط و باند و غیره افزایش خواهد یافت. خوشبختانه این مشاغل نیاز به هیچ گونه مدرک دانشگاهی ندارند و تنها کافیست در دوره های آموزشی مرتبط با آنها ثبت نام کرده و پس از پایان دوره می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید. در ادامه به معرفی بهترین مشاغل مرتبط با خودرو و بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با آنها خواهیم پرداخت.

تعمیرات ایسیو خودرو

تعمیرات ایسیو یکی از بهترین مشاغل مرتبط با خودرو می باشد که خوشبختانه از امنیت شغلی بسیار بالایی بهره مند می باشد و هنوز بازار کار آنها اشباع نشده است. امروزه ایسیو یکی از مهم ترین قطعات خودرو می باشد که همانند مغز انسان بسیاری از فرایندها در خودرو را کنترل می کند. بنابراین خراب شدن آن مشکلات بسیاری را برای خودرو ایجاد می کند و افراد هنگام بروز مشکل در آن به دنبال تعمیرکارانی حرفه ای بوده تا مشکل را شناسایی و آن را رفع نمایند. همچنین با توجه به کم بودن تعداد تعمیرکاران ایسیو به نسبت افزایش خودروها، این رشته از بازار کار بسیار پر رونقی برخوردار می باشد.

برای ورود و موفقیت در بازارکار تعمیرات ایسیو می بایست تخصص و مهارت لازم در تعمیر ایسیو انواع خودروهای داخلی و خارجی را به دست آورید و بهترین راه برای رسیدن به این مهارت شرکت در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات ECU در آموزشگاهی معتبر می باشد. زیرا در این دوره ها آموزش تعمیر ایسیو در انواع خودروها مانند پراید، پژو 206، پژو 405، سمند، تیبا، ال نود، کیا، تویوتا و غیره آموزش داده می شود و شما در محیطی شبیه به محیط واقعی کار با ایسیو این خودروها کار کرده و بدین ترتیب پس از پایان دوره به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید.

برق خودرو

برق خودرو یکی از کاربردی ترین بخش های خودرو است که بروز مشکل در آن منجر به خوب کار نکردن و از کار افتادن بخش های مختلفی از خودرو شده و افراد هنگام بروز مشکل در برق خودرو سریعا به دنبال رفع آن بوده و در جستجو تعمیرکاری ماهر می باشند. بنابراین می توان گفت شغل برق خودرو از جمله بهترین مشاغل مرتبط با خودرو است که همواره از بازار کاری خوب و درآمدزایی برخوردار است و مشتریان بسیاری را دارد.

البته باید گفت شرط لازم برای موفقیت در این بازار کار داشتن تخصص و مهارت لازم می باشد.  برای افزایش مزیت رقابتی در این رشته، می توانید در دوره های آموزش برق خودرو  شرکت کنید و با این کار از رقبای خود فاصله زیادی بگیرید. زیرا در این دوره ها تمام مشکلات مربوط به برق خودرو و ارورهای مربوطه بررسی می شود.

نصب ضبط و باند خودرو

از دیگر مشاغل مرتبط با خودرو که از رونق بسیاری برخوردار است نصب ضبط و باند بر روی خودرو می باشد. همانطور که می دانید خودروها هنگام تحویل از کارخانه دارای ضبطی معمولی بوده و به همین علت بسیاری از افراد به خصوص جوانان که بیشتر سرنشیان خودروها نیز آنها هستند، درصدد تعویض ضبط و بهبود آن هستند. بنابراین نصب ضبط و باند خودرو نیز همواره از بازار کار خوبی برخوردار است.

برای موفقیت در این شغل شما می بایست مهارت و توانایی لازم در نصب انواع سیستم های صوتی بر روی خودرو، نصب انواع باند بر روی خودرو، نصب آمپلی فایر، تنظیم حرفه ای سیستم صوتی ماشین، نصب ساب باکس در صندوق خودرو و بسیاری از مهارت های دیگر را داشته باشند که با شرکت در دوره های تخصصی نصب ضبط و باند می توانید به این مهارت دست یابید.

نصب دزدگیر خودرو

نصب دزدگیر بر روی خودرو نیز امروزه با توجه به افزایش آمار سرقت خودرو از بازار کار خوبی برخوردار می باشد. و باید گفت تقریبا تمامی خودروها پس از تحویل از کارخانه مجهز به دزدگیر می شوند و این نشان از بازار کار خوب و پردرآمد این شغل می باشد. ورود به این شغل آسان و کم هزینه است، تنها کافیست مهارت لازم در نصب دزدگیر و سیم کشی های مربوط به آن را به دست آورید. که با شرکت در دوره های نصب دزدگیر به سادگی می توانید به تمامی این مهارت ها در مدت زمانی کوتاه و با پرداخت هزینه ای ناچیز دست یابید.

در این دوره ها نحوه سیم کشی دزدگیر، نصب صحیح آژیر، نصب GPS و رهیاب روی انواع ماشین مانند پراید، پژو 206 ، پژو  405، سمند، تیبا و سایر خودرو ها آموزش داده می شود. با گذراندن این دوره ها در مدت زمان کوتاهی به متخصص حرفه ای تبدیل شده و درآمدزایی خواهید کرد.

بهترین آموزشگاه برگزار کننده دوره های مرتبط با خودرو کدام است؟

یکی از مهم ترین موضوعات برای موفقیت در این مشاغل شرکت در دوره های آموزشی مرتبط در آموزشگاهی معتبر است. امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های مرتبط با خودرو را برگزار می نمایند اما در بسیاری از آنها کارآموز پس از پایان دوره مهارتی یاد نگرفته و نمی تواند در دنیای واقعی کار به فعالیت بپردازد.

بنابراین دقت داشته باشید که آموزشگاهی را انتخاب نمایید که به صورت کاملا کاربردی و عملی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص به آموزش مهارت های فوق بپردازد و در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای به شما ارائه دهد.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فعال در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه ها در این زمینه است که به صورت تخصصی و با رعایت موارد ذکر شده به برگزاری دوره های مرتبط با خودرو می پردازد، این آموزشگاه علاوه بر دوره های مرتبط با خودرو دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، از جمله پرطرفدارترین دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

آموزشگاه فنون برق برای ثبت نام کلیه علاقه مندان به دوره های فوق، تدابیر مختلفی را در نظر گرفته است از جمله این تدابیر عبارتند از در نظر گرفتن خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی، همچنین برگزاری دوره در ساعات منعطف متناسب با برنامه کارآموزان.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  این آموزشگاه می توانید به سایت فنون برق به آدرس www.fonoonbargh.com  مراجعه کنید یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166576476 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: شغل های مرتبط با خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

امروزه با توجه به اینکه در بیشتر لوازم صنعتی، برقی و الکترونیکی برد به کار برده می شود، همچنین تخصصی بودن امر عیب یابی و تعمیرات آن بازار کار تعمیرات برد الکترونیک بسیار عالی و درآمدزا می باشد. می توان گفت افراد متخصص در این شغل از درآمد خوبی برخوردار می باشند.

از آنجایی که بازار تعمیرات بردهای الکترونیک همواره خوب می باشد با یک برنامه ریزی صحیح و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیک در آموزشگاهی معتبر می توان به این تخصص دست یافت و از درآمد و آینده شغلی خوبی برخوردار بود. در ادامه به بررسی بیشتر بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیک در ایران میزان دستمزد تعمیرات و درآمد این شغل و معرفی بهترین آموزشگاه برای شرکت در دوره های تعمیرات بردهای الکترونیک می پردازیم.

معرفی بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی


بردهای الکترونیک یکی از مهم‌ترین قطعات در کلیه لوازم الکترونیک هستند که بروز مشکل و خراب شدن مشکلات بسیاری در لوازم الکترونیکی به همراه خواهد آورد. با توجه به کاربرد بسیار برد در لوازم الکترونیک بدون شک در صورت خراب شدن آن افراد به دنبال متخصصی حرفه ای بوده تا مشکل به وجود آمده را شناسایی، عیب یابی و بهترین صورت ممکن تعمیر نمایند. بنابراین می توان گفت بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی همواره خوب بوده و متخصصان این حوزه از درآمد برخوردار می باشند.

البته باید گفت شرط موفقیت و درآمدزایی در این شغل داشتن مهارت و دانش در زمینه تعمیرات انواع بردهای الکترونیک است. با توجه به حساس و پیچیده بودن بردهای الکترونیک باید گفت بهترین راه برای کسب این مهارت شرکت در دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آن هم در آموزشگاهی معتبر است. زیرا در این دوره های آموزشی به صورت کاملا عملی تعمیرات بردهای الکترونیک آموزش داده می شود و تمامی نکات مربوط به تعمیرات انواع بردها مطرح شده و در نتیجه در پایان دوره شما به استادی ماهر تبدیل شده و به خوبی می توانید وارد بازار کار شوید.

درآمد تعمیرات بردهای الکترونیکی چقدر است؟


درآمد تعمیرات بردهای الکترونیک متفاوت بوده و تحت تاثیر عوامل گوناگونی می باشد. می توان گفت مهم ترین عامل تاثیرگذار بر میزان درآمد تعمیرات بردهای الکترونیکی میزان مهارت و دانش تعمیرکار می باشد. چرا که هر چه میزان تخصص فرد بیشتر باشد به صورت حرفه ای تر به تعمیر انواع بردها می پردازد، همین امر منجر به افزایش تعداد مشتریان و رضایت آنها شده و روز به روز درآمد او افزایش خواهد یافت.

البته باید گفت عوامل دیگری بر میزان درآمد شغل تعمیرکار بردهای الکترونیک تاثیرگذار هستند از جمله این عوامل می توان به عواملی در ذیل اشاره شده است نام برد:

• میزان  تبلیغات

• مشتری مداری

• سرعت عمل و خوش قولی تعمیرکار بردهای الکترونیک

• دقت و کیفیت انجام کار

• قیمت مناسب و رقابتی

• ارتباط و تعامل با دیگر مشاغل مرتبط

• ارتباط و تعامل با فروشندگان

• و غیره

در صورت رعایت موارد ذکر شده تعمیرکار بردهای الکترونیک به متوسط درآمد 7 تا 15 میلیون در ماه دست خواهد یافت.

بهترین آموزشگاه تعمیرات بردهای الکترونیکی کدام است؟


بهترین آموزشگاه تعمیر بردهای الکترونیکی آموزشگاهی است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای به صورت کاملا تخصصی، پروژه محور در کارگاهی کاملا مجهز و توسط اساتید با تجربه و متخصص به برگزاری دوره فوق بپردازد و در پایان دوره نیز مدرک معتبر فنی و حرفه ای به کارآموزان ارائه نماید. با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فعال در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره تعمیر بردهای الکترونیکی است که با رعایت تمامی موارد ذکر شده دوره فوق را برگزار می نماید.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر موارد ذکر شده مشاوره های بازاریابی جهت ورود به بازار کار را علاوه بر آموزش مطالب مربوط با تعمیرات بردهای الکترونیک در اختیار کارآموزان قرار می دهد. این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید از جمله برخی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی این آموزشگاه عبارتند از:

• آموزش برق ساختمان

• آموزش سیم پیچی موتور

• آموزش تعمیرات موبایل

• آموزش تعمیرات لوازم خانگی



• و غیره

در ادامه به معرفی مختصر برخی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه خواهیم پرداخت.


آموزش برق ساختمان


آموزش برق ساختمان از دیگر دوره های آموزشی بسیار پرطرفدار در آموزشگاه فنی برق است. همانطور که می دانید برق ساختمان یکی از مهمترین بخش های ساختمان بوده که با توجه به نیاز بالا به آن همواره از بازار کار خوبی برخوردار می باشد و امروزه رشد پروژه های ساختمانی نشان از  بازار کار پر رونق تر این حرفه می دهد.

با توجه به بازار کار خوب این رشته آموزشگاه فنی برق به دلیل تقاضا بالای این دوره آموزشی، دوره آموزش برق ساختمان را زیر نظر اساتید باتجربه و به صورت کاملا عملی برگزار می نماید. همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره آموزشی ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند.

در این دوره آموزشی، آموزشگاه فنی برق تمامی مباحث مرتبط با برق کسی ساختمان را از صفر تا صد آموزش می دهد، کارآموزان پس از پایان این دوره آموزشی برقکاری حرفه ای شده و می توانند در پروژه های برق ساختمان فعالیت نمایند.


آموزش سیم پیچی موتور


از دیگر دوره های پرطرفدار این آموزشگاه دوره آموزش سیم پیچی موتور است. زیرا در ساختار ماشین های الکتریکی از سیم پیچی هایی استفاده می شود و در صورت بروز مشکل برای آنها می بایست موتورهای الکتریکی را باز کرده و سیم پیچی آن را برای بار دیگر انجام نمود و با توجه به اهمیت این موتورها در بخش صنعتی بنابراین سیم پیچی موتور یکی از آموزش های مهم در این بخش می باشد.

در همین راستا این آموزشگاه دوره آموزش سیم پیچی را برای علاقه مندان به این مبحث به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برگزار می نماید.  در این دوره آموزشی تمامی مباحث طراحی و محاسبات و سیم پیچی ترانسفورماتورهای تک فاز کاهنده و افزاینده و ترانسفورماتور های سه فاز به تک فاز، سیم پیچی الکتروموتورهای سه فاز ۲۴ شیار و ۳۶ شیار و الکتروموتور تکفاز ۳۶ شیار و غیره به صورت کاملا حرفه ای آموزش داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه و بهره مندی از تخفیف های ویژه به سایت این آموزشگاه به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس  021 66121029حاصل نمایید. در صورت تمایل به مراجعه حضوری نیز می توانید به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول مراجعه نمایید.


:: برچسب‌ها: بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

در دنياي امروز با توجه به جايگاه مشاغل فني در بازار كار، مي توان گفت رشته هاي فني حرفه اي يكي از پردرآمدترين مشاغل در بازار كار هستند. در اين مشاغل مهارت و تخصص كليد اصلي موفقيت است كه از طريق شركت در دوره هاي آموزشي در آموزشگاهي معتبر مي توان به اين مهارت دست يافت. براي اين منظور ما به شما عزيزان آموزشگاه فنون برق را معرفي مي كنيم كه به صورت تخصصي و كاربردي و زير نظر اساتيد باتجربه بهترين دوره هاي برق و الكترونيك را برگزار مي نمايد.

برق ساختمان، هوشمند سازي ساختمان و همچنين دوره آموزش تعميرات موبايل از دوره هاي آموزشي مهم و آينده داري است كه با توجه پيشرفت تكنولوژي ها ي توان به آينده كاري آنها تا حدود بسياري اميدوار بود. طي كردن موفق همه اين دوره ها منجر به دريافت گواهينامه و به دست آوردن تخصص هاي لازم براي موفقيت در بازار كار پردرآمد مشاغل فني مي شود.

معرفي دوره آموزش برق ساختمان

برق ساختمان از جمله مشاغلي است كه با توجه به بازار كار گسترده آن همواره از بازار كار خوبي برخوردار است. آموزش برق ساختمان نيز از جمله آموزش هايي است كه افراد مي توانند با فراگيري آن يك شغل پايدار و موفق براي خود ايجاد كنند. در واقع با فراگيري برق ساختمان مي توان خدماتي مثل سيم كشي ساختمان، نصب آيفون ها، سيم كشي هوشمند سازي ساختمان، نصب سيستم هاي امنيتي و غيره را انجام داد. امروزه يكي از امتيازهاي مهم براي استخدام در شركت هاي خدمات فني ساختمان و همچنين برخورداري از بيمه هاي مربوطه داشتن مدرك كاري معتبر است. در واقع لازم است براي موارد ذكر شده حتما فرد در دوره هاي آموزش برق ساختمان شركت كند و بتواند مدرك مورد نظر را اخذ، و به شركت ها و سازمان هاي مربوطه ارائه دهد.

آموزش برق ساختمان خدمتي است كه مراكز آموزشي مختلف در سراسر ايران آن را انجام مي دهند و تمامي افرادي كه در حوزه برق كشي ساختمان فعاليت دارند لازم است در جهت برخورداري از فعاليت هاي حرفه اي خود، در دوره هاي برق ساختمان شركت كنند. اين دوره ها توسط مراكز آموزشي سراسر ايران در درجه هاي كيفي مختلفي مثل درجه يك، درجه دو و غيره انجام مي شود، و بهتر است مركزي براي آموزش اين حرفه انتخاب شود كه تحت نظارت و با تاييديه سازمان فني و حرفه اي فعاليت داشته باشد، آموزشگاه فنون برق از بهترين مراكز برق ساختمان است كه زيرنظر سازمان فني و حرفه اي و به صورت تخصصي دوره برق ساختمان را برگزار مي نمايد، در صورتي كه قصد شركت در اين دوره آموزشي را داريد توصيه مي كنيم به اين آموزشگاه مراجعه كرده و از مشاوره هاي آن بهره مند شويد.

برگزاري دوره آموزش تعميرات ايسيو خودرو 

دوره آموزش تعميرات ecu خودرو يكي از دوره‌هاي پرطرفدار و كارآمد آموزشگاه فني برق مي‌باشد؛ زيرا همان‌طور كه اشاره شد ايسيو يكي از مهم‌ترين قطعات خودرو بوده و بازار كار تعمير ecu خودرو با توجه به تخصصي بودن آن خوب مي‌باشد. در اين دوره آموزشي كارآموزان ابتدا به صورت تخصصي با ايسيو خودرو، قطعات آن و مدارات ايسيوها آشنا شده سپس عيب‌يابي و تعمير ايسيو انواع خودروها سايپا، پارس‌خودرو، پرايد، ريو، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پرشيا، سمند، سرير، سورن، ۲۰۶SD، رانا و L۹۰ و غيره به صورت كاملاً تخصصي آموزش داده مي‌شود.

دوره آموزش تعميرات لوازم خانگي

لوازم خانگي از جمله پر مصرف ترين لوازم در خانه هستند و از تنوع بسياري برخوردار مي باشند. بدون شك همه شما با مشكل خراب شدن قطعات لوازم خانگي مواجه شده ايد و با توجه به بالا بودن هزينه تعويض لوازم به دنبال تعميركار حرفه اي لوازم خانگي بوده ايد و حتماً مي دانيد كه تعمير لوازم خانگي بسيار پرطرفدار، كارآمد و پردرآمد مي باشد.

با توجه به افزايش قيمت لوازم خانگي در سال 99 بدون شك افراد هنگام بروز مشكل در لوازم خانگي به فكر تعمير آن به جاي تعويض هستند. بنابراين مي توان گفت شغل تعمير لوازم خانگي در سال 99 نيز يكي از پرطرفدارترين مشاغل فني خواهد بود.

 

براي اينكه بتوانيد تخصص لازم را در زمينه اين تعميرات كسب نماييد،كافيست دوره آموزش تعميرات لوازم خانگي را در آموزشگاه فنون برق يكي از بهترين مراكز آموزش تعميرات لوازم خانگي سپري كنيد.

دوره آموزش تعمير بردهاي الكترونيكي

تعميرات بردهاي الكترونيكي از ديگر مشاغل پردرآمد فني در سال 99 مي باشد كه بازار كار خوبي خواهد داشت. بردهاي الكترونيكي يكي از مهم ترين در تمام لوازم الكترونيكي مي باشد و خراب شدن آن باعث بروز مشكل و كاركرد نامناسب وسيله مورد نظر مي گردد. با توجه به گسترده بودن استفاده بردهاي الكترونيك و حساس و تخصص بودن تعميرات بدون شك تقاضا براي تعميرات آن بسيار خواهد بود.

در چنين شرايطي با بهره مندي از آموزش تعمير بردهاي الكترونيكي مي توانيد به كسب درآمد برسيد. در اين آموزش با كليه اجزاي به كار رفته بر روي برد آشنا مي شويد و مي توانيد انواع بردهاي الكترونيكي را به سادگي تعمير و عيب يابي كنيد.

علاوه بر دوره هاي فوق دوره هايي نظير آموزش تعميرات پكيج ديواري، آموزش خانه هوشمند و غيره نيز از درآمد و بازار كار خوبي برخوردار مي باشند.

 



:: برچسب‌ها: آموزش برق ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

آموزشگاه فنی برق از سال 1391 فعالیت خود را به همت جمعی از فارغ التحصیلان با انگیزه ی دانشگاه‌های کشور و با کادری متخصص زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور آغاز نموده است. هدف اصلی فنی برق از برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه ای تربیت نیروهای تحصیل کرده و با تجربه در زمینه نصب و تعمیر انواع تجهیزات می‌باشد.

 
در این مجتمع آموزشی تمامی مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک استادکار علمی و تجربی آموزش داده می‌شود و در نهایت، به دانش پذیران مدرک معتبر ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. بر طبق آمار موجود سالانه حدود 2500 دانش پذیر در مجتمع فنی برق موفق به اخذ مدرک می‌شوند و بیش از 80 درصد آنها به راحتی جذب بازار کار می‌شوند.


آموزشگاه فنی برق در راستای رسیدن به هدف خود دوره‌های آموزشی متعددی را زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص، در کارگاه‌های کاملا مجهز، در محیطی کاملا عملی برگزار می‌نماید و در تلاش است تا تمامی افراد علاقه مند بتوانند در این دوره‌های آموزشی شرکت نمایند و تدابیری را برای شرکت تمام افراد در نظر گرفته است. به طور مثال خوابگاه‌هایی را برای کارآموزان شهرستانی در نظر گرفته است یا دوره‌های آموزشی را در ساعاتی منعطف و در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افراد شاغل برگزار می‌نماید. کارآموزان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در این آموزشگاه با مشاوره‌های بازاری که به آن‌ها داده می‌شود، به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند و به درآمدزایی بپردازند.

دوره‌های آموزشی آموزشگاه فنی برق
از مهم ترین دوره‌های آموزشی برگزار شده در آموزشگاه فنی برق می‌توان به دوره‌های زیر اشاره کرد:
•    آموزش تعمیرات موبایل
•    آموزش نصب پکیج دیواری
•    آموزش تعمیرات پکیج دیواری
•    آموزش تعمیرات کولر گازی
•    آموزش تعمیرات لوازم خانگی
•    آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی
دوره‌های ذکر شده تنها بخشی از دوره‌های برگزار شده در این آموزشگاه می‌باشد. همانطور که اشاره شده این دوره‌ها بخشی از دوره‌های پرطرفدار در این آموزشگاه می‌باشد.


 
آشنایی با دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق
آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق دوره ای است که بسیاری از افراد تمایل دارند آن را سپری کرده و وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوند. در واقع آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره‌هایی است که به راحتی می‌توان با گذراندن آن جذب بازار کار تعمیرات موبایل شد. ارزش و اهمیت این دوره به این دلیل است که امروزه تعداد گوشی‌های تلفن همراه موجود در جامعه از تعداد افراد بیشتر است، و با توجه به اینکه این قطعات عمر مفید کوتاهی دارند، در نتیجه خرابی و استهلاک جزئی از چرخه کاری آنهاست .پس می‌توان با شرکت در دوره تعمیر موبایل و فراگرفتن اصولی تعمیرات به راحتی جذب بازار کار شد.
آموزشگاه فنی برق دوره تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی و در محیطی کاملا عملی زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می‌نماید. کارآموزان با شرکت در این دوره آموزشی طریقه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل آیفون و اندروید در تمامی مدل‌ها از مدل‌های قدیمی تا جدیدترین مدل‌ها را فرا می‌گیرند. کارآموزان پس از پایان دوره آموزشی با مهارت و تخصصی که از طریق شرکت در این دوره آموزشی به دست آورده اند به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازند.

آشنایی با دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری فنی برق
آموزش تعمیرات پکیج دیواری دوره ای است که فارغ التحصیلان آن می‌توانند پس از گذراندن دوره مورد نظر به عنوان تعمیرکار پکیج وارد بازار کار حرفه ای شوند. دوره آموزش تعمیرات پکیج یک دوره تخصصی است که در آن به صورت علمی و تجربی صفر تا صد تعمیر پکیج‌های مختلف به دانش پذیران آموزش داده می‌شود، دانش پذیران پس از گذراندن دوره تعمیر پکیج می‌توانند به عنوان یک استادکار ماهر به صورت مجزا فعالیت کرده و یا اینکه در شرکت‌های مختلف استخدام شوند.
باید بگوییم آموزش تعمیرات پکیج در زمره دوره‌های پولساز و آینده دار قلمداد می‌شود. زیرا در ساختمان‌های امروزی به مسئله صرفه جویی در مصرف سوخت اهمیت زیادی داده می‌شود و در نتیجه استفاده از پکیج‌ها در ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی امروزی از جمله ملزومات است.
کارآموزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه فنی برق طریقه عیب یابی و تعمیر انواع برندهای پکیج دیواری مانند بوتان، ایران رادیاتور و غیره را فراگرفته و می‌توانند بدون استرس وارد بازار کار تعمیرات پکیج دیواری شده و به درآمدزایی بپردازند.



آشنایی با دوره تخصصی آموزش نصب پکیج دیواری فنی برق
آموزش نصب پکیج دیواری یکی از دوره‌هایی تخصصی است که در ایران توسط آموزشگاه فنی برق برگزار می‌شود. در دوره آموزش نصب پکیج دیواری فنی برق به دانش پذیران نصب انواع پکیج‌ها آموزش داده می‌شود، و در پایان این دوره به داوطلبان مدرک رسمی فنی حرفه ای آموزش داده می‌شود، و این افراد با استفاده از این مدرک می‌توانند به صورت شخصی و یا در قالب شرکت‌های تاسیساتی در زمینه نصب انواع پکیج فعالیت داشته باشند. در دوره نصب پکیج فنی برق به داوطلبان تمامی آموزش‌های علمی و عملی مربوط به نصب پکیج دیواری توسط اساتید با تجربه و متخصص داده می‌شود و آنها می‌توانند با گذراندن دوره فوق به توانایی یک استادکاری با تجربه و با سابقه برسند. همچنین در این دوره بروزترین شیوه‌های نصب پکیج که احتمالا استادکارهای تجربی از آنها بی اطلاع هستند، آموزش داده می‌شود.



معرفی دوره آموزش تعمیرات کولرگازی آموزشگاه فنی برق
آموزش تعمیرات کولر گازی یکی از دوره‌هایی است که با گذران و فراگیری آن می‌توان یک آینده شغلی روشن و پولساز را ایجاد کرد. امروزه محبوبیت کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی افزایش یافته و دلیل اصلی این موضوع حذف شدن شرایط نگهداری کولرهای آبی است. در واقع این کولرها علاوه بر داشتن بازدهی بیشتر دردسرهای کولرهای آبی را ندارند.
آموزش تعمیرات کولرگازی در آموزشگاه فنی برق دوره ای تخصصی است که با فراگیری آن می‌توان تا سالیان متمادی در بازار کار تعمیر کولرهای گازی فعالیت داشت. در واقع امروزه بازار تعمیر کولرهای گازی با خلاء تعمیرکار مواجه است و با گذراندن دوره تعمیر کولر گازی می‌توان به راحتی به این بازار کار ورود کرد.

آموزش تعمیرات کولرگازی دور ای است که سطح علمی آن و کیفیت آموزشی آن از اهمیت بالایی برخوردار است، و داوطلبان باید پس از انجام این دوره بتوانند توانایی تعمیر انواع کولرهای گازی بروز را داشته باشند. آموزشگاه فنی برق با در نظر موارد فوق این دوره آموزشی را در محیطی کاملا عملی و شبیه به محیط واقعی و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص برگزار می‌نماید. کارآموزان پس از شرکت در این دوره آموزشی به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شده و به تعمیر انواع برندهای کولر گازی بپردازند. همچنین در این دوره آموزشی مشاوره‌هایی برای چگونگی ورود به بازار کار و راه اندازی مغازه جهت تعمیر کولر گازی در اختیار کارآموزان عزیز قرار می‌گیرد.
علاوه بر دوره های فوق دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش هوشمند سازی ساختمان نیز از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه می باشد.


:: برچسب‌ها: فنی برق ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()