با بودجه ۵ میلیونی وارد بازار کار چه مشاغلی می توان شد؟
نوشته شده توسط : پریسا راد

انتخاب شغل یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در دنیای امروز است. بسیاری از افراد تصور می کنند که برای داشتن شغلی پردرآمد و پولساز باید سرمایه بالایی داشت. درست است که راه اندازی و ورود به برخی از مشاغل به سرمایه و بودجه بالایی نیاز دارد اما مشاغلی نیز وجود دارند که می توان با سرمایه کم به آن ها ورود کرد و در مدت زمانی کوتاه به درآمد بالایی دست یافت. در این مطلب قصد داریم به معرفی این مشاغل بپردازیم و شما را با نحوه ورود و درآمدزایی در آنها آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

شغل تعمیرات موبایل

شاید باور اینکه بتوان از شغل تعمیرات موبایل به درآمد ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومانی یا حتی بیشتر در ماه دست یافت برایتان سخت باشد، اما باید بگوییم افراد بسیاری در کشورمان از شغل تعمیرات موبایل به این درآمد دست می یابند.

حتما این سوال برایتان ایجاد شد که چگونه می توان وارد بازار کار تعمیرات موبایل شده و به این درآمد دست یافت؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم مهارت کلید ورود و موفقیت در این حرفه است. چرا که موبایل های امروزی بسیار پیشرفته بوده و از تکنولوژی های گوناگونی در تولید آنها استفاده می شود. این موضوع کار تعمیرات این دستگاه هوشمند را بسیار تخصصی کرده است.

برای یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل و ورود به این حرفه روش های گوناگونی وجود دارد. بسیاری از افراد تصور می کنند که با مطالعه کتاب یا جزوه های آموزشی یا مشاهده فیلم های تعمیرات موبایل می توانند وارد بازار کار شده و به تعمیر این دستگاه بپردازند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بگوییم سخت در اشتباهید. تعمیر این وسیله بسیار تخصصی بوده و شرکت در کلاس تعمیرات موبایل بهترین راه حل برای یادگیری آن است.

دوره ای که به صورت تخصصی و عملی برگزار شده باشد و طی آن کلیه مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افرازی انواع موبایل اندروید و آیفون آموزش داده شود.  

 

 

چگونه وارد بازار کار تعمیرات موبایل شویم؟

پس از یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل برای ورود به بازار کار روش های گوناگونی پیش رو دارید. می توانید برای شرکت ها و نمایندگی های تعمیرات موبایل روزمه ارسال نمایید و به استخدام آنها درآیید. همچنین می توانید با شرکت ها و سایت هایی که به صورت آنلاین مشغول ارائه خدمات هستند مانند آچاره، استادکار و غیره همکاری داشته و به جذب مشتری و درامدزایی بپردازید. راه اندازی مغازه تعمیرات موبایل، اجاره میز از دیگر راهکارها برای ورود به بازار کار این شغل می باشد.

شغل تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی از دیگر مشاغل عالی و درآمدزا برای ورود به بازار کار است. ورود به این شغل همانند شغل تعمیرات موبایل نیاز به سرمایه بالایی نداشته و مهم ترین سرمایه و هزینه برای ورود به آن هزینه یادگیری و شرکت در کلاس تعمیرات لوازم خانگی است.

با یادگیری تعمیرات لوازم خانگی شما می توانید به استخدام شرکت ها و نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی درآیید. از طریق سایت های ارائه دهنده خدمات آنلاین به جذب مشتری بپردازید، در خانه و با دریافت سفارش مشتری به تعمیر و عیب یابی لوازم بپردازید. مغازه تعمیرات لوازم خانگی تاسیس نمایید و بسیاری از موارد دیگر.

اگر از علاقه مندان به شغل های فنی هستید باید بگوییم که تعمیرات لوازم خانگی از بهترین مشاغل در این حوزه می باشد. علت این امر نیز بازارکار همیشگی و روبه رونق آن است. همانطور که می دانید امروزه تعداد و تنوع لوازم خانگی روز به روز در حال گسترش است، این لوازم باعث سهولت در انجام امور خانه و ساختمان شده و خراب شدن آنها، مشکلات بسیاری را به همراه می آورد. از طرفی قیمت لوازم خانگی افزایش چشمگیری داشته و به هنگام خرابی لوازم خانگی تعمیر بهترین راه حل می باشد. همه این موارد نشان از بازار کار عالی این حرفه می دهد، حرفه ای که ورود به آن به سرمایه ای ناچیز نیاز داشته و دانش و مهارت مهم ترین سرمایه آن است.

با بودجه ۵ میلیونی وارد بازار کار چه مشاغلی می توان شد؟

---
شغل تعمیرات ایسیو خودرو

مشاغل مرتبط با خودرو از جمله مشاغل درآمدزا و پولساز در ایران و تمامی کشورها می باشند. امروزه نیز با افزایش جمعیت و افزایش روز افزون تولید خودرو در کشور بازار کار این مشاغل رونق بیشتری یافته است. در میان مشاغل مربوط به خودرو، شغل تعمیرات ایسیو یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

ایسیو در خودرو یکی از مهم ترین قطعات بوده و از آن به عنوان مغز خودرو یاد می کنند. عملکرد صحیح بسیاری از سنسورها و قطعات در خودرو به عملکرد صحیح این قطعه وابسته است. از این رو بروز مشکل در ایسیو در کارکرد صحیح خودرو مشکلات بسیاری را به همراه می آورد.

این موضوع شغل تعمیرات ایسیو را به یکی از مشاغل پولساز و تخصصی تبدیل کرده است. شغلی که به دلیل تخصصی بودن، نیروی متخصص در آن کم بوده و با یادگیری مهارت های آن و شرکت در دوره آموزش تعمیرات ایسیو در یک آموزشگاه تخصصی و حرفه ای می توانید آینده شغلی خود را متحول کنید.

امروزه آموزشگاه های متعددی در کشور دوره های ایسیو را برگزار می نمایند. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت عملی و کارگاهی دوره های برق، الکترونیک، مکانیک و غیره را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

دوره های برگزار شده در این مرکز آموزشی به صورت عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می گردد. آموزشگاه فنون برق برای یادگیری هر چه بهتر کارآموزان از اساتید متخصص و حرفه ای بهره گرفته است و تمامی تجهیزات لازم را برای کارآموزان فراهم نموده است.

در پایان دوره های آموزشی برگزار شده در این مرکز مدرک مورد تایید فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه می شود. امکان بازآموزیی رایگان دوره، بهره مندی از مشاوره های بازاریابی و پشتیبانی نامحدود آموزشی، ارائه خوابگاه، برگزاری دوره در ساعات منعطف، امکان پرداخت اقساطی شهریه از جمله مزایا شرکت در دوره های این مجتمع آموزشی است. آموزش جوشکاری ساختمان ، آموزش تعمیرات و نصب کولر گازی و پکیج، آموزش برق ساختمان ، آموزش لوله کشی ساختمان برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه است. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر دوره های این مرکز آموزشی همچنین ثبت نام، شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرسhttps://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: