بهترین رشته های فنی در سال 1400
نوشته شده توسط : پریسا راد

آموزش سیم پیچی موتور 

آموزش سیم پیچی موتورهای الکتریکی تک فاز و سه فاز از دوره های بسیار پردرآمد برق صنعتی می باشد. با توجه به اهمیت موتورهای الکتریکی در بخش صنعتی و تخصصی بودن تعمیرات آن، بازار کار سیم پیچی موتورهای الکتریکی عالی بوده و متخصصان حرفه ای در این زمینه از درآمد بالایی برخوردار هستند. با توجه به کمبود نیروی متخصص در این زمینه آموزشگاه برق گستران دوره آموزشی سیم پیچی موتور را به صورت تخصصی و عملی و در کارگاه های کاملا مجهز برگزار می نماید. در دوره سیم پیچی موتور فنی حرفه ای کلیه مباحث مربوط به سیم پیچی توسط اساتید با تجربه آموزش داده می شود، آموزش طراحی و محاسبات سیم پیچی، طراحی و سیم پیچی الکتروموتور های تک فاز و سه فاز و غیره از جمله مطالب آموزشی در این دوره می باشد. کارآموزان پس از پایان یافتن این دوره آموزشی می توانند انواع موتورهای الکتریکی را سیم پیچی و طراحی نمایند. لازم به ذکر است آموزشگاه برق گستران در پایان این دوره آموزشی مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان این دوره اعطا و کارآموزان در هر زمان می توانند از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند.

آموزش پی ال سی

آموزش PLC از دیگر شاخه های کاربردی حوزه برق صنعتی می باشد. پی ال سی ابزاری است که با درک نسبی از محیط کار از طریق پردازش سیگنال های ورودی فرمان های خروجی لازم را صادر می کند. از پی ال سی در تمام صنایع مانند مواد غذایی، نفت، گاز، پتروشیمی و…. استفاده می شود و کاربرد بسیار وسیعی دارد، بنابراین بازار کار plc بسیار گسترده است.از این رو آموزشگاه برق گستران دوره آموزش plc فنی حرفه ای را با تکیه بر متخصصین مجرب، به صورت کاملا عملی برگزار می کند، آموزش ها در دوره پی ال سی درجه ۱ بر پایه ارسال مستقیم نیروی کار متخصص به بازار کار می باشد. آموزش برنامه نویسی plc، آموزش پی ال سی زیمنس، آموزش plc دلتا، نحوه تحلیل انواع بلوکهای سیستمی، بررسی کامل انواع کارت های ورودی و خروجی آنالوگ و پیکربندی آنها در محیط TIA PORTAL و…. از مهم ترین سرفصل های آموزشی دوره آموزشی پی ال سی است. هنرجویان در پایان دوره آموزش PLC با مشاوره و کسب تجربه از اساتید مربوطه و همچنین خدمات پشتیبانی آموزشگاه، می توانند در بازار کار پی ال سی به در آمد بالایی برسند.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی 

دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی فنی حرفه ای از تخصصی ترین دوره های الکترونیک محسوب می شود. با پیشرفت فناوری، بردهای الکترونیکی روز به روز پیشرفته تر شدند و تعمیرات آنها نیز پیچیده تر شد. معمولا خرابی بردهای الکترونیکی به دلایل مختلف مثل نوسانات برق ممکن است برای هر دستگاهی پیش بیاید و همین موضوع بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی را گسترده و پر رونق کرده است. در همین راستا مجتمع برق گستران با تکیه بر متخصصین مجرب دوره تعمیر بردهای الکترونیکی را به صورت کاملا عملی و با هدف ورود کارآموزان به بازار کار در تهران برگزار می نماید. تعمیر بردهای دیجیتال، کامپیوتری و مخابراتی، ورزشی، بردهای صنعتی پرکاربرد، تحلیل کامل روی دستگاه جوش اینورتر و…. از جمله مطالب آموزشی است که در کارگاه های مجهز در این دوره تدریس خواهد شد. در پایان این دوره آموزشی کارآموزان قادر به عیب یابی و تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی شده و مدرک فنی حرفه ای تعمیرات برد به آنها اعطا خواهد شد.

آموزش جوشکاری 

دوره آموزش جوشکاری (الکترود دستی) از جمله دوره های کاربردی است که طرفداران زیادی دارد. نیاز اغلب صنایع خودروسازی، کشتی سازی،ن ظامی، سازه های فلزی و … به جوشکاران نشان دهنده آن است که جوشکاران به ندرت بیکار شوند و همواره بازار کار خود را دارند. فعالیت در زمینه جوشکاری نیاز به مدرک تحصیلی ندارد و شما با شرکت در دوره های آموزشی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود می توانید به صورت تخصصی با جوشکاری آشنا شوید. یک جوشکار حرفه ای باید توانایی هایی نظیر شناخت انواع فلزات، آماده کردن قطعاتی که باید بریده یا متصل شوند، خواندن طرح ها و دستورالعمل های فنی و مهندسی، استفاده از روش های جوشکاری مناسب، بررسی و تست برش ها و اتصالات و کنترل عملکرد دستگاه های جوشکاری را داشته باشد. اگر به دنبال این هستید که جوشکاری را به صورت حرفه ای و از پایه یاد بگیرید می توانید در دوره جوشکاری که در آموزشگاه برق گستران برگزار می شود شرکت کنید. این دوره به صورت عملی بوده به آموزش کامل جوشکاری می پردازد. هنرجو در این دوره با روش های جوشکاری CO2، آرگون و جوشکاری برق smaw به صورت کامل آشنا میشود، در پایان دوره نیز مدرک فنی جوشکاری به کارآموزان ارائه می شود. 

آموزش لوله کشی ساختمان 

لوله کشی ساختمان این روزها به یکی از شغل های محبوب در جهان تبدیل شده که به دلیل تقاضای بازار افراد زیادی هستند که خواهان یادگیری این شغل هستند. لوله کشی ساختمان از جمله مشاغل حساسی است که نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و فرد متخصص در این زمینه باید توانایی در طراحی، پیاده‌سازی، لوله کشی گاز و برق، نصب و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب، لوله کشی سیستم حرارتی، لوله کشی ساختمان و … را داشته باشد.برخی از مزایای شغل لوله کشی ساختمان که باعث محبوبیت آن شده است عبارتند از بازار کار همیشگی، درآمد بالا، امکان رشد و پیشرفت، وجود تنوع در شغل، کار کردن به صورت مستقل. جهت یادگیری اصولی و از پایه لوله کشی ساختمان شما می توانید در دوره آموزش لوله کشی ساختمان درجه 1 و 2 که توسط آموزشگاه برق گستران و زیر نظر سارمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود شرکت کنید. در این دوره هنرجو تعمیر و عیب یابی و اجرای نقشه های مهندسی لوله کشی را به صورت عملی خواهد آموخت و آماده ورود به بازار کار می شود.

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: