نوشته شده توسط : پریسا راد

برد پکیج دیواری یکی از مهم ترین قطعات در پکیج بوده و بنا به دلایل گوناگونی خراب شده و نیاز به عیب یابی و تعمیر دارد. علائم خرابی برد پکیج دیواری گوناگون و متفاوت می باشد.

 

آشنایی با این نشانه ها باعث می شود تا هنگام بروز مشکل به سرعت ایراد به وجود آمده رفع شده و از بروز مشکلات گسترده تر خودداری می کند.

 

با توجه به نقش مهم برد در پکیج های دیواری در این مقاله قصد داریم به صورت جامع به بررسی نشانه های خرابی برد پکیج و نحوه عیب یابی و تعمیر آن بپردازیم.

 

علائم مربوط به خرابی بردهای پکیج دیواری و نحوه رفع آنها

 

1.نمایان شدن کدهای خطا مهم ترین نشانه خرابی برد پکیج

علائم خرابی برد پکیج دیواری گاهی به صورت بروز کدهای خطا نشان داده می شوند.

 

پکیج های دیواری بر اساس یک سیستم برنامه نویسی کار می کنند و مشکلات رخ داده در آنها به صورت کدهای خطا بروز می کنند و به همین دلیل می توان با آگاهی از این کدها و مفاهیم آنها، کار تعمیر و نگهداری این پکیج ها را انجام داد.

 

از مهمترین و رایج ترین کدهای خطای مربوط به خرابی برد نیز می توان به این موارد اشاره کرد:

 

. کد خطای E01: این کد به عدم تشکیل شعله پکیج بستگی دارد و یکی از دلایل این ارور خرابی برد است.

. کد خطای :E13 این خطا به آن معناست که برد شما دچار مشکلات نرم افزاری شده است.

. کد خطای:A05 این کد خطا اعلام می کند که برد پکیج شما دچار خرابی شده است.

. کد خطای AL22: این کد خطا نیز بدین معناست که ارتباط بین سیم های رابط و برد الکتریکی قطع شده است.

. کد خطای J0: این کد خطا اعلام می کند که برد کنترل و برد نمایشگر دچار عیب و اختلال شده اند.

 

2.خاموش شدن پکیج یکی از علائم خرابی برد پکیج دیواری

خاموش شدن پکیج دیواری یکی از دیگر نشانه های خراب شدن برد پکیج دیواری می باشد. البته گاهی خاموشی ناگهانی پکیج می تواند عوامل دیگری داشته باشد اما اگر این اتفاق رخ داد و چراغ قرمز روشن و ثابت ماند، احتمالا سوختگی در برد رخ داده است.

 

3.جرقه نزدن و روشن نشدن پکیج شایع ترین دلیل خراب شدن برد

گاهی روشن نشدن و جرقه نزدن پکیج نشان از خراب شدن برد در پکیج می دهد. در حالت کلی بهتر است قسمت های مربوط به شمعک و لوله های انتقال گاز چک شوند و اگر مشکلی در آنها مشاهده نشد، احتمالا برد پکیج دیواری شما آسیب دیده است.

 

یکی دیگر از علائم خرابی بردهای پکیج دیواری نیز، روشنایی ناپایدار است، در این حالت جرقه زدن انجام می گیرد و روشنایی صورت می گیرد اما پس از مدت کوتاهی دوباره پکیج خاموش می شود.

 

علائم مربوط به خرابی بردهای پکیج دیواری و نحوه رفع آنها

 

4.عدم تولید گرمای کافی

گاهی پکیج گرمای مناسبی تولید نمی کند که این مورد به عواملی مثل خرابی کلید تنظیم درجه حرارت، لوله‌کشی نادرست، پتانسیومتر آب و همچنین خرابی برد پکیج دیواری بستگی دارد و توصیه می شود قبل از بررسی برد موارد دیگر را بررسی کنید، و یا از یک فرد متخصص برای تعمیر بردهای پکیج دیواری کمک بگیرید.

 

5. کار نکردن پمپ

پمپ یکی از مهم ترین اجزای پکیج های دیواری به شمار می رود که کارکرد آن به عملکرد برد بستگی دارد، و تا حدود زیادی عملکرد این قسمت توسط برنامه ریزی های برد صورت می گیرد.

 

البته عوامل دیگری هم وجود دارند که به خرابی و عملکرد نادرست پمپ بستگی دارند و بهتر است قبل از بررسی برد، به آنها نیز توجه شود که از جمله آنها می توان به اتصالات برقی پمپ و یا خرابی در خود پمپ اشاره کرد.

 

6. یکسره کارکردن پکیج یکی از علائم خرابی برد پکیج دیواری

پکیج های دیواری بر اساس سنسورهای تعبیه شده در درون آنها کار می کنند و پس از رسیدن به دامنه دمایی معین پکیج خاموش شده و پس از خنک شدن محیط و یا میزان حرارت آب دوباره روشن می شوند.

 

با این تفاسیر مشخص می شود که روشن بودن یکسره پکیج های دیواری می تواند باعث استهلاک در آنها و خرابی شود. به همین دلیل توصیه می شود در زمان بروز این مشکل حتما سلامت برد و دستورهای صادره از آن توسط یک کارشناس و متخصص تعمیر بردهای پکیج دیواری چک شود.

 

تعمیر برد پکیج دیواری امری تخصصی بوده و نیازمند کسب مهارت های لازم می باشد. چرا که برد یکی از قطعات بسیار حساس در پکیج می باشد که در صورت تعمیر آن بدون داشتن مهارت های لازم امکان آسیب دیدن به دیگر قطعات وجود دارد.

 

در صورتی که علاقه مند به یادگیری تعمیرات برد پکیج را دارید و می خواهید به صورت تخصصی و حرفه ای با این رشته آشنا شوید توصیه می کنیم بر روی آموزش تعمیرات پکیج کلیک کنید.

 

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش پکیج دیواری را برگزار می نمایند. آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین مراکز آموزش نصب و تعمیرات پکیج در کشور است که به صورت حرفه ای و کاملا عملی دوره های پکیج را برگزار می نماید.

 

علائم مربوط به خرابی بردهای پکیج دیواری و نحوه رفع آنها

 

آموزش نصب و تعمیرات پکیج در آموزشگاه فنی پارس

دوره پکیج دیواری در این آموزشگاه شامل دو دوره آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیرات پکیج می باشد. در دوره آموزش نصب پکیج فنی حرفه ای به صورت تخصصی،کاملا عملی و مرحله به مرحله طریقه نصب انواع پکیج های دیواری آموزش داده می شود.

 

در دوره تعمیرات نیز کلیه مشکلات مربوط به پکیج های دیواری بررسی شده و طریقه عیب یابی و تعمیر آنها آموزش داده می شود. در این دوره این فرصت برای کارآموزان فراهم شده است تا به صورت عملی بر روی پکیج های دیواری کار کنند و به رفع اشکال بپردازند.

 

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره پکیج دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات برد، آموزش برق ساختمان از دیگر دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است.

 

آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی در فنی پارس

دوره کولر گازی در این آموزشگاه همانند دوره پکیج شامل دو دوره آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات کولر گازی می باشد.

 

در دوره آموزش نصب کولر گازی فنی حرفه ای به صورت تخصصی و مرحله به مرحله طریقه نصب پنل داخلی و خارجی کولر گازی آموزش داده می شود.

 

در این دوره کارآموزان علاوه بر نصب با نحوه شارژ گاز کولر، کار با لوله مسی از جمله جوشکاری، بریدن و غیره آشنا شده و در پایان دوره می توانید انواع کولر گازی را نصب نمایید.

 

در دوره تعمیر کولر گازی نیز طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات کولر گازی آموزش داده می شود.

 

آموزش نصب پنل کولر گازی، عیب یابی و تعمیر بخش مکانیکی و الکتریکی برد، تعویض لوله مسی، شناسایی کدهای خطا، آشنایی با انواع موتورهای به کار گرفته شده در کولر و نحوه تعمیر آن و غیره از جمله سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره می باشد.

 

آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی پارس

تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی پارس از دیگر دوره های بسیار پرطرفدار بوده و شامل دو دوره آموزش نرم افزار موبایل و آموزش سخت افزار می باشد.

 

در دوره آموزش نرم افزار به صورت تخصصی با طریقه عیب یابی و رفع مشکلات نرم افزاری در موبایل های اندروید و آیفون آشنا خواهید شد، آموزش فلش کردن، روت، بوت، کار با باکس های تعمیرات موبایل، رفع ارورها، باز کردن قفل گوشی برخی از سرفصل های این دوره در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی پارس است.

 

آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل دیگر دوره موبایل بوده که به صورت عملی و کارگاهی به آموزش نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات در موبایل های آیفون و اندروید می پردازد.

 

آموزش نحوه تعویض گلس و ال سی دی، باتری، اسپیکر، دوربین، رفع مشکلات صدا، آنتن، شابلون زدن، کار با دستگاه های عیب یابی و . . . برخی از سرفصل های این دوره است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های این مرکز آموزشی به سایت آموزشگاه به آدرس https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن 02166420303 بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

امروزه موبایل به دلیل کاربردها و مزایای بسیاری که دارد یکی از پرمصرف ترین لوازم بوده و افراد در طول روز بسیاری از فعالیت ها را از طریق این وسیله انجام می دهند.

به دلیل اهمیت موبایل در زندگی امروز بروز مشکل در آن مشکلات بسیاری را به همراه آورده و افراد به دنبال تعمیر سریع آن هستند.

از طرفی افزایش قیمت موبایل با بالا رفتن قیمت دلار در سال های اخیر باعث شده تا هزینه تعویض موبایل در مقایسه با تعمیر آن بسیار بالاتر باشد و افراد به هنگام بروز مشکل در موبایل به دنبال تعمیرکاری ماهر بوده تا مشکل ایجاد شده را به سرعت عیب یابی و رفع نماید.

همین امر شغل تعمیرات موبایل را به شغلی با بازار کار عالی تبدیل کرده است. شغلی که ورود به آن نیاز به تحصیلات و مدرک دانشگاهی نداشته و با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های مورد نیاز آن از طریق شرکت در دوره های تعمیرات موبایل می توان به آن وارد شده و مشغول به فعالیت شد.

امروزه آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرها دوره های آموزشی تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند. اما شیوه برگزاری دوره موبایل در تمامی این آموزشگاه ها یکسان نبوده، بنابراین پیش از ثبت نام توصیه می کنیم زمانی را به بررسی آموزشگاه های تعمیرات موبایل پرداخته و یک آموزشگاه حرفه ای را برای تعمیرات موبایل انتخاب نمایید.

در ادامه به برخی از ویژگی های یک آموزشگاه خوب برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل می پردازیم:

یک آموزشگاه تعمیرات موبایل حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک آموزشگاه تعمیرات موبایل حرفه ای می بایست زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره های خود را برگزار کرده و کلیه مجوزهای لازم را داشته باشد.

شیوه برگزاری دوره یکی از ویژگی های مهمی است که هنگام انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل می بایست مورد توجه قرار گیرد. توصیه می کنیم آموزشگاهی را برای ثبت نام انتخاب نمایید که دوره تعمیرات موبایل را به صورت عملی و در کارگاه های مجهز برگزار می نماید و این فرصت را برای شما فراهم کرده تا به تمرین عملی مباحث بپردازید.

دارا بودن اساتید متخصص و باتجربه یکی از دیگر ویژگی های یک آموزشگاه خوب برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل است. توجه داشته باشید که اساتید آموزشگاه انتخابی از تجربه کافی برخوردار باشند زیرا در صورتی که انتقال مفاهیم و آموزش به درستی صورت نگیرد در بازار کار تعمیرات موبایل با شکست روبه رو خواهید شد.

سرفصل های ارائه شده نیز از دیگر ویژگی های است که می بایست مورد توجه قرار گیرد. توجه داشته باشید که در طول دوره صفر تا صد تعمیرات موبایل آموزش داده شود. بنابراین پیش از ثبت نام سرفصل های آموزشی را بررسی کرده و آموزشگاهی را انتخاب کنید که به آموزش تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل آیفون و اندروید پرداخته می شود.

ضمانت یادگیری دوره نیز از ویژگی های مهمی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد. بنابراین هنگام انتخاب آموزشگاه بررسی کنید که آیا آموزشگاه انتخابی تضمین یادگیری دارد یا خیر؟ برخی از آموزشگاه ها امکان بازآموزیی رایگان دوره را برای کارآموزان فراهم کرده اند.

و در صورتی که کارآموز طی دوره مباحث تعمیرات موبایل را یاد نگرفت می تواند در دیگر دوره های موبایل آموزشگاه به صورت رایگان شرکت کند.

شیوه پشتیبانی دوره نیز یکی از دیگر فاکتورهای مهمی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد. بررسی کنید که آیا پس از دوره آموزشی پشتیبانی های لازم صورت می گیرد یا خیر.

آموزشگاه برق گستران، بهترین انتخاب برای یادگیری تعمیرات موبایل

آموزشگاه تعمیرات موبایل برق گستران یکی از بهترین مراکز آموزش تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت تخصصی و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و اساتید متخصص به آموزش صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل آیفون و اندروید می پردازد.

این آموزشگاه برای درک عمیق کارآموزان تعمیرات موبایل دوره های خود را در کارگاه های مجهز و به صورت عملی برگزار کرده و این امکان را برای کارآموزان فراهم کرده تا زیر نظر استاد دوره به تمرین عملی بپردازند.

دوره تعمیر موبایل برق گستران به صورت تضمینی بوده و کارآموزان در صورتی که طی دوره مباحث تعمیرات موبایل را به خوبی یاد نگرفتند می توانند در دیگر دوره های موبایل این آموزشگاه به صورت رایگان حضور پیدا کنند.

در پایان دوره نیز به کارآموزان تعمیرات موبایل مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه می شود. همچنین این مرکز آموزشی برای ورود موفق کارآموزان به بازار کار مشاوره های بازاریابی ارائه داده و پشتیبانی نامحدودی به صورت رایگان به کارآموزان ارائه می دهد.

دوره برق صنعتی، دوره  آموزشی برق ساختمان، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات برد های الکترونیکی، آموزش تعمیر یخچال ، نصب و تعمیرات پکیج و کولر برخی از دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی/https://barghgostaran.com مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

دوره کولر خودرو

کولر خودرو یا همان سیستم تهویه مطبوع یکی از مهمترین تجهیزات رفاهی خودروها می باشد. در واقع بدون این سیستم تحمل داخل خودرو به خصوص در فصل تابستان غیرممکن است. این سیستم علاوه بر کاهش دمای کابین با جذب رطوبت شرایط بهتری را برای سرنشینان فراهم می کند. یکی دیگر از دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنی پارس دوره آموزشی تعمیر کولر خودرو می باشد که به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر اساتید مجرب آموزشگاه برگزار می شود. برخی از سرفصل های این دوره عبارتند از: آموزش شارژ گاز کولر خودرو، آموزش تعمیر کمپرسور کولر ماشین، آموزش نشت یابی کولر و.. می باشد. کارآموزان با شرکت در دوره کولر خودرو آموزشگاه فنی پارس می توانند به صورت کاملا تخصصی این حرفه را یاد گرفته و به عنوان یک فرد متخصص وارد بازار کار نصب و تعمیرات کولر خودرو شوند.

دوره برق خودرو

دوره برق خودرو که به آن باطری سازی هم میگویند یکی از دوره های بسیار کاربردی و محبوب میباشد. برق خودرو یکی از مهمترین بخش های هر خودرو است ، طوری که اگر این بخش به درستی کار نکند عملکرد خودرو مختل شده و دیگر قادر به حرکت نیست. با توجه به اهمیت این بخش در خودرو برقکار خودرو از جمله مشاغل پرطرفدار مربوط به خودرو می باشد که متخصصان این حرفه از بازار کار و درآمد بالایی برخوردار می باشند. در همین راستا آموزشگاه فنی پارس دوره برق خودرو درجه یک را زیر نظر اساتید مجرب و در کارگاه های مجهز در تهران برگزار میکند. برخی سرفصل های این دوره در آموزشگاه برق خودرو فنی عبارتند 

 دوره ریمپ ایسیو

دوره ریمپ ای سی یو یا همان تقویت نرم افزاری واحد کنترل الکترونیکی (ECU) یکی از دوره های تخصصی آموزشگاه فنی پارس می باشد. ریمپنیگ با هدف بهبود مصرف سوخت با توجه به شرایط منطقه ای و تنظیم درجه حرارت موتور انجام می گیرد. اگر عملیات ریمپ ECU توسط افراد غیر متخصص انجام شود، ممکن است باعث افزایش مصرف سوخت و آسیب جدی به موتور شود. با توجه به تخصصی بودن این دوره و حساسیت آن تعداد افراد کمی به صورت تخصصی وعلمی با این حرفه آشنایی دارند. .آموزشگاه فنی پارس با برگزاری دوره آموزشی ریمپ ecu به صورت عملی و زیر نظر اساتید برجسته هنرجویان را برای رسیدن به هدفشان یاری میکند. لذا پس از پایان دوره آموزش ریمپ خودرو هنرجو می تواند به صورت تخصصی و حرفه ای انواع ریمپ خودروها را انجام دهد.

دوره مالتی پلکس

مالتی پلکس یا همان برق شبکه ای از دوره های تخصصی آموزشگاه فنی پارس می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه خودرو سیستم سیم کشی آنها همواره در حال پیچیده تر شدن است طوری که حجم بالای کابل و پیچیدگی زیاد آن خودروسازان را به چاره جویی افکند و در نهایت باعث ابداع فناوری مالتی پلکس شد. سیستم مالتی پلکس با کم کردن تعداد سیم ها باعث کاهش پیچیدگی و سهولت عیب یابی خودرو گردید. این سیستم با توجه به مدرن بودن آن دارای بازار کار خوبی می باشد. آموزشگاه فنی پارس با برگزاری دوره تخصصی مالتی پلکس زیرنظر اساتید مجرب و ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای آماده است تا کارآموزان را برای رسیدن به هدفشان یاری کند. با شرکت در دوره مالتی پلکس خودرو یا همان برق شبکه ای کارآموزان می توانند به عنوان یک فرد متخصص وارد بازار کارشده و کسب درامد کنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

مشکلات موبایل گسترده بوده و ممکن است بنا به دلایل سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی رخ دهد. پایین آمدن سرعت گوشی، درست کار نکردن سیستم موقعیت یاب، وایفای، بلوتوث گوشی، مشکلات مربوط به Google Play Store برخی از رایج ترین مشکلات نرم افزاری گوشی و خرابی دوربین، اسپیکر، باتری، پردازنده مرکزی برخی از مشکلات سخت افزاری متداول در گوشی است که کاربران بسیاری با آن مواجه می شوند.

در این مطلب همراه ما باشید تا برخی از مهم ترین مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل را بررسی نماییم.

مشکل کار نکردن دوربین گوشی

صدا دادن لنز دوربین، خارج شدن ناگهانی گوشی از حالت دوربین، سیاه بودن صفحه دوربین، فوکوس خود به خود دوربین، عمل نکردن فوکوس، تاری تصاویر گرفته شده دوربین برخی از رایج ترین مشکلات دوربین موبایل است.

عوامل گوناگونی باعث بروز مشکل در دوربین موبایل می شود. آب‌خوردگی و ورود مایعات به دوربین، امکان ضربه و یا خط و خش بر روی لنز، تغییر در تنظیمات گوشی، فلش شدن گوشی برخی از مهم ترین دلایل خراب شدن دوربین گوشی است.

برای تعمیر و عیب یابی دوربین گوشی توصیه می کنیم ابتدا دوربین را تمیز کنید، برنامه های نصب شده بر روی گوشی، حافظه گوشی، آی سی درایور دوربین، میکروفون مربوط به صدا بررسی کنید و در صورتی که با این موارد مشکل رفع نشد به تعویض دوربین بپردازید.

تعویض دوربین موبایل نیاز به تخصص کافی دارد که این تخصص از طریق کسب آموزش تعمیرات تخصصی موبایل به دست می آید.

مشکلات باتری گوشی

شارژ کردن طولانی مدت باتری، شارژ باتری با شارژرهای نامناسب، گرم شدن باتری و بسیاری از عوامل دیگر ممکن است باعث خراب شدن باتری موبایل شوند. برای تعمیر این قطعه از موبایل روش های گوناگونی وجود دارد. پاک کردن کانتکت های باتری (محل اتصال موبایل و باتری موبایل)، پوشاندن درزهای باتری گوشی، قرار دادن باتری در فریزر، القا پالس از یک باتری سالم به باتری معیوب، تعمیر به کمک لامپ ۱.۵ ولتی از جمله متداول ترین روش های تعمیر باتری معیوب است.

برای جلوگیری از بروز مشکل در باتری و تقویت آن توصیه می کنیم: اپلیکیشن های پرمصرف را شناسایی و آن ها را حذف نمایید، از قابلیت Power Saving استفاده کنید، گوشی خود را خنک نگهدارید، روشنایی صفحه نمایش گوشی را کاهش دهید، بلوتوث، موبایل دیتا و وای فای را در صورتی که از آنها استفاده نمی کنید خاموش کنید.

مشکلات اسپیکر گوشی

وارد شدن آب به اسپیکر گوشی یا مرطوب شدن آن، وارد شدن ضربه به گوشی و اسپیکر، نصب نرم افزارهای مخرب، تغییر در تنظیمات صدا گوشی، کثیف شدن اسپیکر، متصل بودن دستگاه با یک لوازم جانبی دیگری نظیر بلوتوث هندزفری یا هدست برخی از مهم ترین دلایل خراب شدن اسپیکر گوشی می باشد.

برای عیب یابی و تعمیر اسپیکر گوشی روش های متفاوتی وجود دارد. توصیه می کنیم ابتدا اتصال بلوتوث هندزفری یا هدست به گوشی را بررسی کنید. ریستارت گوشی، حذف برنامه های مزاحم، ریست فکتوری گوشی برخی از رایج ترین روش های تعمیر و عیب یابی اسپیکر گوشی می باشد.

پایین بودن سرعت گوشی

پایین بودن سرعت گوشی از جمله رایج ترین مشکلات نرم افزاری موبایل می باشد. برای رفع این مشکل توصیه می کنیم نرم افزارهای مورد نیاز را از سایت های معتبر مانند گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود نمایید. همچنین برنامه هایی که می خواهید در بک گراند فعال باشند را مشخص کنید زیرا برخی از نرم افزارها در پس زمینه گوشی به فعالیت پرداخته و همین امر باعث افزایش فعالیت cpu و کاهش سرعت موبایل می شود.

مشکل عدم شناسایی کار حافظه

یکی از رایج ترین دلایل عدم شناسایی کارت حافظه خراب بودن آن می باشد. بنابراین برای رفع این مشکل توصیه می کنیم ابتدا این موضوع را بررسی نمایید. در صورت سالم بودن کارت حافظه توصیه می کنیم کارت حافظه خود را فرمت کنید برای این کار می توانید از یک نرم‌افزار ریکاوری مثل Data Recovery Wizard استفاده کنید.

مشکل عدم شناسایی موقعیت یاب گوشی

برای رفع این مشکل توصیه می کنیم در بخش تنظیمات گوشی Use GPS satellites را از بخش لوکیشن انتخاب نمایید. این کار باعث می شود دقت سرویس موقعیت یاب گوشی بیشتر شود.

چگونه مشکلات موبایل را به صورت تخصصی تعمیر کنیم؟

امروزه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی با توجه به پیشرفت تکنولوژی موبایل بسیار پیچیده تر بوده و با مشاهده ویدئو یا مطالعه کتاب یا جزوات نمی توان به مهارت های تعمیر موبایل دست یافت. بهترین راه برای کسب مهارت های تعمیرات موبایل شناسایی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و شرکت در دوره های آن است.

امروزه آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرها دوره های موبایل را برگزار می نمایند. آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا عملی و تخصصی دوره های تعمیرات موبایل را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار پردرآمد تعمیرات موبایل می کند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی فنی حرفه ای، دوره پی ال سی فنی حرفه ای، آموزش تعمیر ecu، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی ، آموزش تعمیر برد برخی از دیگر دوره های آموزشی برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت آموزشگاه به آدرس/https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس حاصل کنید.

منبع: عیب یابی مشکلات موبایل



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

با توجه به افزایش قیمت های چند برابری موبایل در سال های اخیر، بسیاری از کاربران به هنگام بروز مشکل در موبایل به سمت تعمیر بهینه و اصولی آن متمایل شده اند.

با توجه به افزایش تقاضا در حوزه تعمیرات موبایل، فراگیری و آموزش اصولی این حرفه می تواند تبدیل به یک منبع درآمد مناسب و مطلوب برای بسیاری از افراد جویای کار به شمار رود. به طور کلی باید گفت حوزه تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پردرآمد در عرصه کسب و کار در دنیای امروز است.

نگاهی به وضعیت بازار کار و درآمد حرفه تعمیرات موبایل

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از  فعالیت های روزمره افراد با استفاده از یک گوشی هوشمند انجام می شود. بنابراین، وجود هرگونه مشکل در عملکرد و کارکرد این ابزار ارتباطی می تواند روند انجام کارها را مختل سازد.

در چنین شرایطی و به منظور رفع کردن این مشکل، مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل از بهترین راهکارها تلقی می گردد. با توجه به رشد قابل توجه گوشی های هوشمند در طی سال های اخیر، شغل تعمیرات موبایل رشد و رونق قابل توجهی را تجربه نموده است.

بر طبق آمار و ارقام به طور تقریبی در حدود ۵۳ میلیون عدد گوشی هوشمند در سطح کشور مورد استفاده افراد واقع می شود. این اعداد و ارقام به خوبی رونق و گسترش حرفه تعمیرات موبایل را نشان می دهد.

با توجه به تقاضای بالا و تخصصی بودن این کسب و کار، می توان نتیجه گرفت که بازار کار حوزه تعمیرات موبایل از وضعیت رو به رشد و مطلوبی برخوردار می باشد.

میزان درآمد ماهیانه یک تعمیرکار موبایل متناسب با سابقه، تجربه و تخصص رقمی در حدود ۶ الی ۱۶ میلیون تومان برآورد شده است.

چگونه وارد بازار کار تعمیرات موبایل شویم؟

بدون تردید، وارد شدن در حوزه های تخصصی و حرفه ای مانند تعمیرات موبایل نیازمند یادگیری تعمیرات موبایل و فراگیری آموزش ها و مهارت های لازم در این زمینه می باشد. این حوزه مستلزم برخورداری از شرایط و ضوابط لازم و دریافت گواهینامه و مهارت های تخصصی می باشد.

بر این اساس، نخستین اقدام برای وارد شدن به بازار کار تعمیرات موبایل و حرفه ای شدن در این حیطه، شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر میباشد.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که سطح کیفی خدمات ارائه شده در حوزه تعمیرات از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین جهت، برای رسیدن به سطح کیفی و تخصص مناسب در این حوزه، پشت سر گذاشتن دوره های تخصصی کمک شایانی می نماید.

در حال حاضر آموزشگاه های مختلفی در تهران و سایر شهرها، دوره تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند. شما می توانید با بررسی آموزشگاه های فعال در این حوزه و شناسایی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل، نسبت به فراگیری کامل مهارت های شغل تعمیرات موبایل اقدام نماید.

آموزشگاه برق گستران بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

همانطور که اشاره شد انتخاب بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. اما بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های فوق کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بهترین آموزشگاه برای سپری کردن دوره تعمیر موبایل آموزشگاهی است که ضمن آموزش تئوری و آکادمیک مباحث به صورت عملی و تخصصی نیز به آموزش مباحث مربوط به تعمیرات موبایل پرداخته و در پایان مدرک معتبر فنی در اختیار کارآموزان قرار دهد.

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین مراکز تعمیرات موبایل در کشور است که با رعایت موارد ذکر شده دوره تعمیرات موبایل را برگزار می نماید.

این آموزشگاه در تلاش است تا از طریق آموزش عملی درک عمیقی در کارآموزان ایجاد کرده و پس از پایان دوره با ارائه مدرک معتبر و پشتیبانی نامحدود آن ها را برای ورود موفق در بازار کار موبایل آماده نماید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره‌های متعدد دیگری را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می‌نماید. آموزش تعمیرات ecu ، آموزش برق ساختمان و صنعتی، آموزش پی ال سی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، دوره تعمیرات برد، آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش نصب کولرگازی و پکیج برخی از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار و درآمدزا در این آموزشگاه است.

برگزاری دوره به صورت عملی، آموزش زیر نظر اساتید متخصص، آموزش بر اساس جدیدترین سرفصل های آموزشی، آموزش در کارگاه های آموزشی مجهز،  اعتبار مدرک رسمی، هزینه های مناسب دوره، پشتیبانی نامحدود پس از دوره برخی از مهم ترین مزایا شرکت در دوره های آموزشگاه برق گستران است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های آموزشی این مرکز، تعرفه دوره‌ها و سایر اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی /https://barghgostaran.com مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

طریقه نصب پکیج دیواری و تعمیرات آن به دلیل حساس و پیچیده بودن آن امری تخصصی می باشد. نصب اشتباه پکیج مشکلات بسیاری را به همراه آورده و خسارات جانی و مالی بسیاری را به همراه می آورد. بنابراین شرط لازم برای نصب پکیج و تعمیرات آن دانش و مهارت می باشد که در این مطلب به صورت مختصر به آموزش طریقه نصب، عیب یابی، سرویس و نگهداری پکیج دیواری می پردازیم با ما همراه باشید.

طریقه نصب پکیج دیواری

نصب پکیج دیواری یک کار تخصصی است و نصاب پکیج می بایست دانش و مهارت آن را از طریق شرکت نمودن در دوره های آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری کسب می کنند.

نکاتی که پیش از نصب پکیج باید بدانید:

چگونه پکیج را نصب و تعمیر کنیم؟

توجه داشته باشید که دیوار انتخابی استحکام لازم را داشته و توان تحمل وزن پکیج را دارد. در صورتی که دیوار از استحکام لازم برخوردار نمی باشد از چند تخته استفاده کنید و آن را مستحکم کنید.

سختی آب را بررسی کرده و در صورتی که سختی آب بین 150-250 بود از سختی گیر استفاده کنید.

از سیم اتصال به زمین استفاده نمایید.

قبل از نصب پکیج دیواری درون لوله های شوفاژ را شستشو داده و گرد و خاک آن را پاک کنید.

مجاری دودکش را بررسی کرده و از باز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

چگونه پکیج را نصب و تعمیر کنیم؟

نصب پکیج دیواری

پیش از آنکه اقدام به نصب پکیج نمایید محل مناسب نصب را تعیین نمایید. محل نصب پکیج دیواری می بایست حداقل 15 سانتیمتر با کابینت های مجاور، حدود 10 سانتیمتر از دیوار مجاور و حدود 120 سانتیمتر از زمین فاصله داشته باشد.

کمترین فضای اختصاص داده شده برای نصب پکیج دیواری 8 متر مربع می باشد، بنابراین در صورت کوچک بودن فضا به کمتر از 8 متر مربع از نصب پکیج خودداری کنید.

پکیج دیواری را با استفاده از شابلون نصبی که شرکت سازنده در اختیار قرار داده است در جایگاه انتخابی نصب کنید.

مطابق شابلون بست نگه دارنده را نصب و لوله کشی های لازم را انجام دهید.

دستگاه پکیج را به شیر گاز از نوع توپی ربع گرد مجهز کنید.

به کمک نشت بند لوله های آب و گاز را وصل کرده و از یک صافی در مسیر برگشت شوفاژ استفاده کنید.

دودکش را در مکان مناسب نصب کنید، دقت کنید که دودکش در برابر باد و طوفان مقاوم بوده و جابه جا نشود.

طریقه تعمیرات پکیج دیواری

سرویس پکیج دیواری یکی از موضوعات مهمی است که می بایست به طور منظم و در بازه های زمانی سالانه انجام شود. سرویس به موقع پکیج عمر مفید آن را افزایش داده و از بروز مشکلات جدی در پکیج جلوگیری می کند.

سرویس پکیج دیواری کار آسانی نبوده و نیازمند کسب دانش و مهارت های لازم از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیر پکیج دیواری فنی حرفه ای می باشد چرا که پکیج دیواری از قطعات گوناگونی تشکیل شده است که عیب یابی و تعمیر هر یک از آنها نیازمند دانش و مهارت تخصصی می باشد.

تعمیر منبع انبساط پکیج دیواری

بروز مشکل در منبع انبساط ممکن است بنا به دلایل گوناگونی رخ دهد. خراب شدن منبع، گرفتگی مسیر، خراب شدن مهره و اورینگ برخی از دلایل رایج خراب شدن منبع می باشد. که با تعویض منبع، اسید شویی، تعویض مهره و اورینگ معیوب می توان مشکل ایجاد شده را رفع نمود.

تعمیر پمپ پکیج دیواری

برای تعمیر پمپ پکیج، آن را با آچار باز کرده و پره‌های روتور آن را با ریختن مایع ظرفشویی داخل شافت تمیز کنید.

چگونه پکیج را نصب و تعمیر کنیم؟

تعمیر مشکل فشار پکیج دیواری

نشتی آب از رادیاتورها، مشکل در لوله کشی پکیج، کم بودن فشار آب، مشکل در منبع انبساط یا اتصالات پکیج ممکن است باعث کم بودن فشار آب در پکیج شود. با استفاده از پمپ آب، بررسی لوله کشی های پکیج، تعمیر و عیب یابی منبع انبساط می توانید مشکل ایجاد شده را رفع نمایید.

تعمیر مشعل پکیج دیواری

مکش نا مناسب دودکش، کثیفی مشعل ها، کمبود یا نبود هوا در پکیج، دوده داشتن دیگ و دودکش همگی می توانند دلایل روشن نشدن مشعل یا خوب نسوختن آن باشند. با بررسی مسیر دودکش، تمیز کردن دیگ و دودکش می توان مشکل ایجاد شده را رفع نمود.

چگونه نصاب و تعمیرکار حرفه ای پکیج شویم؟

همانطور که اشاره شد نصب و تعمیر پکیج دیواری امری تخصصی بوده و نیازمند کسب دانش و مهارت های لازم می باشد. بنابراین برای ورود و حرفه ای شدن در بازار کار پکیج دیواری می بایست مهارت های لازم آن را کسب نمود.

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش پکیج دیواری را برگزار کرده و به طریقه نصب، سرویس و تعمیر آن را آموزش می دهند. آموزش فنی برق تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی دوره پکیج دیواری را برگزار کرده و صفر تا صد طریقه نصب انواع برندها و مدل های پکیج دیواری را آموزش می دهد.

این آموزشگاه دوره های خود را به صورت عملی و در محیطی واقعی برگزار کرده و همه ساله تعمیرکاران حرفه ای را وارد بازار کار می نماید.

مجتمع فنی برق انواع آموزش ها را در بخش های گوناگون آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی، تعمیرات لوازم خانگی و الکترونیکی ، تعمیرات موبایل و لپ تاپ، دوره های در حوزه امنیتی و رفاهی شامل آموزش هوشمند سازی ساختمان، نصب دوربین مدار بسته، دزدگیرها، دوره های آموزش تعمیرات ecu در تهران، دوره های آموزش سیم پیچی، دوره آموزش برق صنعتی و بسیاری از دیگر دوره ها را در زمینه برق و الکترونیک برگزار می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی مجتمع آموزشی فنی برق به آدرس اینترنتی www.fannibargh.com مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

 


:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

در حال حاضر مشاغل فنی جز مشاغل درآمدزا در ایران و سایر کشورهای جهان هستند. آموزشگاه فنی حرفه ای برق گستران با توجه به بازار کار عالی مشاغل فنی و با هدف بهبود وضعیت اشتغال و سطح درآمد شما عزیزان با سال ها تجربه و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره های پولساز فنی را برگزار می نماید. دوره هایی که با شرکت در آنها می توانید آینده شغلی خود را متحول کرده و به درآمد بالایی دست یابید.

در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید.

دوره تعمیرات موبایل

همانطور که می دانید امروزه موبایل نقش مهمی در زندگی روزمره داشته و به دلیل کارایی بسیاری که دارد افراد بسیاری از فعالیت های روزمره خود را از طریق این وسیله انجام می دهند. افزایش کاربرد و کارایی این وسیله همچنین افزایش قیمت موبایل شغل تعمیرات موبایل را به یکی از پردرآمدترین مشاغل فنی تبدیل کرده است.

از آنجایی تکنولوژی موبایل های امروزی بسیار پیچیده می باشد بنابراین مهارت شرط لازم برای موفقیت در این شغل می باشد و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل می تواند به شما عزیزان کمک کند تا به مهارت های مورد نیاز این شغل دست یافته و در این شغل موفق شوید.

آموزشگاه برق گستران دوره تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید متخصص برگزار کرده و به آموزش صفر تا صد تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون می پردازد.

این آموزشگاه شرایطی را برای کارآموزان تعمیرات موبایل فراهم کرده تا به صورت عملی کلیه مباحث آموزشی تعمیرات موبایل را تمرین کرده و به درک عمیقی از مفاهیم تعمیرات موبایل دست یابند.

در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید.

دوره تعمیرات لوازم خانگی

اگر به دنبال شغلی پولساز و درآمدزا هستید و به تعمیرات لوازم خانگی نیز علاقه مند هستید باید بگوییم که این شغل نیز جز آن دسته از مشاغلی است که امروزه از بازار کار عالی برخوردار بوده و در آینده نیز با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی رونق بیشتری خواهد داشت.

تعمیرکار لوازم خانگی شخصی است که مهارت لازم در عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب لوازم خانگی را داشته و می تواند انواع لوازم خانگی شامل انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز، چرخ گوشت و غیره را عیب یابی و تعمیر نماید.

ورود به این شغل نیاز به سرمایه بالایی نداشته و تنها کافیست مهارت های مورد نیاز تعمیرات لوازم خانگی را به دست آورید. خوشبختانه امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی را برگزار می نمایند. آموزشگاه برق گستران یکی ازبهترین آموزشگاه های تعمیرات لوازم خانگی در کشور است که به صورت تخصصی و عملی این دوره را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید.

دوره آموزش برق ساختمان

اگر به برق و مسائل مربوط به آن علاقه مند هستید باید بگوییم برقکار ساختمان نیز جز مشاغل فنی پولساز و آینده دار در ایران و دیگر کشورهای جهان است. برقکار ساختمان شخصی است که مهارت لازم در برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی مانند دوربین، دزدگیر و غیره را بر عهده دارد.

رشد پروژه های ساختمانی در کشور همچنین افزایش تقاضا برای نصب سیستم های امنیتی و رفاهی شغل برقکار ساختمان را به یکی از مشاغل فنی پردرآمد تبدیل کرده است. ورود به این شغل نیز نیاز به سرمایه اندک داشته و تنها کافیست شما با مهارت های لازم برق کشی آشنا بوده و تجهیزات لازم آن را در اختیار داشته باشید.

برای کسب مهارت های برق ساختمان می توانید در دوره های برق ساختمان آموزشگاه های فنی حرفه ای کشور ثبت نام نمایید. بنابراین توصیه می کنیم در دوره های آموزش برق ساختمان آموزشگاه برق گستران ثبت نام نمایید و در مدت زمان کوتاهی به برقکاری حرفه ای تبدیل شده و وارد بازار کار شوید.

در دوره های پولساز آموزشگاه برق گستران ثبت نام کنید، درآمد 20میلیونی کسب کنید.

دوره آموزش تعمیرات ایسیو

اگر به مشاغل فنی مرتبط با خودرو علاقه مند هستید باید بگوییم تعمیرات ایسیو یکی از مشاغل بسیار درآمدزا در این حوزه است و متخصصان این شغل درآمدی بین 8 تا 15 میلیون تومان در ماه به دست می آورند.

تعمیرکار ایسیو شخصی است که باید مهارت های لازم برای عیب یابی و رفع مشکلات ایسیو خودرو را داشته باشد. از آنجایی که ایسیو نقش مهمی در خودرو دارد و عیب یابی آن امری تخصصی می باشد، همچنین تعداد تعمیرکاران حرفه ای این حوزه اندک می باشد بنابراین متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای این رشته درآمد بالایی دارند.

در صورتی که علاقه مند ورود به این شغل هستید می بایست مهارت های لازم تعمیرات ایسیو را از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات ایسیو به دست آورید. امروزه آموزشگاه های بسیاری دوره های ایسیو را برگزار می نمایند، بنابراین بهتر است ابتدا بهترین آموزشگاه تعمیرات ایسیو را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات ecu در کشور است که به صورت تخصصی این دوره و دیگر دوره های فنی حرفه ای را برگزار کرده و به دلیل عملی و تخصصی بودن دوره ها همه ساله کاراموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

شرکت در دوره های آموزشگاه برق گستران چه مزایایی دارد؟

شرکت در دوره های آموزشگاه برق گستران مزایای بسیاری را برای کاراموزان به همراه دارد برخی از مهم ترین مزایا شرکت در دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • آموزش به صورت علمی و عملی در کارگاه مجهز
  • آموزش زیر نظر اساتید متخصص
  • آموزش مطابق با جدیدترین سرفصل های آموزشی
  • برگزاری دوره در روزهای تعطیل برای افراد شاغل
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف
  • ارائه جزوات کامل آموزشی
  • ارائه پشتیانی نامحدود آموزشی
  • ارائه مشاوره های هدایت شغلی و بازار کار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com/ مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس بگیرید.

 


:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

مشاغل فنی در شرایط امروز بازارکار جز مشاغلی هستند که بازاکار خوبی داشته و در میان این مشاغل تعدادی بسیار پولساز بوده و ورود به بازار کار آنها نیاز به سرمایه اندکی دارد. در صورتی که قصد  دارید آینده شغلی خود را متحول کرده و وارد شغلی درآمدزا شوید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید و با انتخابی شغلی درآمدزا آینده خود را تغییر دهید.

مشاغل فنی پولساز، با درآمد 20 میلیونی و سرمایه اندک

تعمیرات موبایل

بدون شک در دنیای امروز و با توجه به نقش مهم موبایل در زندگی روزمره، تعمیرات موبایل یکی از شغل های درآمدزا و پولساز در کشور است و تعمیرکاران موبایل متوسط درآمدی بالغ بر 10 تا 20 میلیون تومان در ماه دارند. علت این درآمد بالا نقش مهم موبایل در زندگی امروز و بالا بودن هزینه تعویض موبایل در مقایسه با تعمیرات آن است.

این موارد باعث شده تا هنگام بروز مشکل در موبایل افراد به دنبال تعمیرکار حرفه ای موبایل بوده تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل ایجاد شده را رفع نمایند. همین امر این شغل را به یکی از پولسازترین مشاغل فنی تبدیل کرده است.

بنابراین در صورتی که قصد دارید آینده شغلی خود را متحول کنید و به دنبال شغلی درآمدزا هستید، تعمیرات موبایل جز آن دسته از مشاغل درآمدزا می باشد.

برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل تنها کافیست تا مهارت های مورد نیاز تعمیر انواع موبایل اندروید و آیفون را از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر به دست آورید.

مشاغل فنی پولساز، با درآمد 20 میلیونی و سرمایه اندک

تعمیرات بردهای الکترونیکی

یکی از دیگر مشاغل فنی که بسیار تخصصی بوده و همین امر باعث شده تا متخصصان آن از درآمد بالایی برخوردار باشند، شغل تعمیر بردهای الکترونیکی می باشد. همانطور که می دانید برد یکی از مهم ترین قطعات در لوازم برقی می باشد و امروزه در تمامی لوازم برقی از صنعتی تا خانگی این قطعه به کار برده شده است.

تعمیرکار برد الکترونیک شخصی است که مهارت لازم در تعمیر انواع بردها را داشته و بتواند مشکلات آنها را شناسایی کرده و رفع نماید. بنابراین می توان گفت مهارت شرط لازم برای ورود و موفقیت در این شغل بوده و پیش از ورود به بازار کار این شغل می بایست کلیه مهارت های لازم را کسب نمود.

برای کسب مهارت های این شغل می توانید مدت زمانی را نزد یک تعمیرکار ماهر برد سپری کنید البته این روش برای یادگیری مهارت های مورد نیاز این شغل چندان توصیه نمی شود. و توصیه ما به شما عزیزان شناسایی بهترین آموزشگاه تعمیرات برد و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آن است.

مشاغل فنی پولساز، با درآمد 20 میلیونی و سرمایه اندک

نصب و تعمیرات پکیج

نصب و تعمیرات پکیج دیواری جز مشاغل فنی نسبتا جدید در کشور است. افزایش تقاضا برای نصب پکیج دیواری به دلیل کاربردهای بسیار آن این شغل را به یکی از پولسازترین مشاغل فنی تبدیل کرده است.

نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری شخصی است که مهارت لازم برای نصب انواع پکیج های دیواری، لوله کشی پکیج، تعمیر و رفع انواع مشکلات پکیج مانند تعمیر منبع انبساط، فلوسوئیچ، مبدل و غیره را دارد.

از آنجایی که نصب و تعمیرات پکیج امری تخصصی می باشد و نصب و تعمیر اشتباه آن ممکن است خسارات جانی و مالی بسیاری را به همراه بیاورد. شرط لازم ورود به این شغل کسب مهارت های لازم برای نصب و تعمیر انواع پکیج می باشد.

بنابراین بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای را شناسایی کرده و در دوره های آموزش نصب پکیج و آموزش تعمیر پکیج آن ثبت نام نمایید.

مشاغل فنی پولساز، با درآمد 20 میلیونی و سرمایه اندک

تعمیرات لوازم خانگی

همانطور که می دانید امروزه قیمت لوازم خانگی با توجه به افزایش قیمت دلار افزایش چشمگیری داشته و همین امر باعث شده تا افراد هنگام بروز مشکل در لوازم خانگی به جای تعویض، آن را تعمیر کرده و عیب به وجود آمده را رفع نمایند.

این موضوع نشان از بازار کار عالی شغل تعمیرات لوازم خانگی می دهد. شغلی که ورود به بازار کار آن نیاز به سرمایه اندکی داشته و تنها کافیست با مهارت های تعمیرات لوازم خانگی آشنا باشید.

بنابراین اگر به دنبال شغلی پولساز هستید، این شغل را فراموش نکنید. توصیه می کنیم برای یادگیری مهارت های این شغل مدت زمانی را نزد تعمیرکار ماهر لوازم خانگی شاگردی کنید یا بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی را شناسایی کرده و در دوره های تعمیرات لوازم خانگی آن ثبت نام کنید.

آموزشگاه فنی پارس بهترین انتخاب کارآموزان برق و الکترونیک

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران است که به صورت تخصصی و کاملا عملی دوره های فنی حرفه ای را برگزار می نماید. این آموزشگاه این فرصت را برای کارآموزان خود مهیا کرده است تا به صورت عملی کلیه مهارت فنی را آموزش دیده و وارد بازار کار شوند.

ارائه پشتیبانی نامحدود آموزشی، ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای، آموزش در کارگاه های مجهز آموزشی، آموزش در روزهای تعطیل برای افراد شاغل، ارائه مشاوره های کسب و کار و بازاریابی، تدارک خوابگاه برای کارآموزان، برگزاری دوره در کارگاه مجهز و به صورت عملی برخی از مزایای شرکت در دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنی پارس به آدرس https://amoozeshgahfanni.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس بگیرید.

منبع: مشاغل فنی پولساز



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

امروزه در تهران و سایر شهرستان ها آموزشگاه های متعددی دوره های پی ال سی را برگزار می نمایند. متاسفانه کیفیت دوره های برگزار شده در برخی از این مراکز مناسب نبوده و کارآموز در پایان دوره نمی تواند وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازد. در این مقاله به بررسی معیارهای انتخاب آموزشگاه پی ال سی و معرفی بهترین آموزشگاه می پردازیم.

برای یادگیری مهارت های لازم برای نصب، برنامه ریزی و مدیریت پی ال سی آموزشگاه های متعددی دوره آموزش plc را برگزار می نمایند. اما متاسفانه این دوره در برخی از این مراکز متناسب با استانداردهای لازم برگزار نشده و تنها به صورت تئوری مباحث آموزش داده می شود و کارآموزان به دلیل عملی نبودن دوره فرصت تمرین و کسب تجربه را به دست نیاورده و به خوبی نمی توانند وارد بازار کار شوند.

اما بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های آموزش plc چه شرایطی باید داشته باشد و کدام است؟ در ادامه به بررسی این سوال می پردازیم، با ما همراه باشید.

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه پی ال سی

عملی و پروژه محور دوره های آموزشی

یکی از مهم ترین معیارهایی که هنگام انتخاب آموزشگاه می بایست مورد توجه قرار گیرد شیوه برگزاری دوره است. متاسفانه برخی از آموزشگاه های فنی تنها به صورت تئوری به آموزش مباحث پی ال سی می پردازند و هیچ گونه آموزش عملی ندارند. بنابراین حتما شیوه برگزار دوره را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که ضمن آموزش تئوری مباحث به آموزش عملی نیز پرداخته شود.

آموزش بازار محور plc

پی ال سی دلتا و زیمنس از جمله پرکاربردترین پی ال سی های بازار کار هستند که بیشتر کارخانجات و کارگاه های صنعتی بیشتر از این پی ال سی استفاده می کنند. بنابراین دقت داشته باشید که در دوره آموزشی حتما به یکی از این پی ال سی ها پرداخته شود. همچنین سرفصل های دوره آموزشی کاملا متناسب با نیازهای بازار کار و جدیدترین موضوعات مرتبط با پی ال سی باشد.در دوره آموزش پی ال سی برق گستران به صورت حرفه ای به آموزش پی ال سی دلتا و آموزش پی ال سی زیمنس پرداخته می شود.

معتبر بودن مدرک ارائه شده

برای استخدام در بسیاری از کارخانجات و کارگاه های صنعتی دارا بودن مدرک معتبر بسیار حائز اهمیت است. بنابراین حتما بررسی کنید که آموزشگاه پس از پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه دهد. مدرکی که از اعتبار کافی برخوردار باشد.

کیفیت و تجهیزات کارگاه های آموزشی

از دیگر موضوعات مهم مجهز بودن کارگاه های آموزشی به ابزارهای و تجهیزات مربوطه است. این امکان می بایست برای شما فراهم شده باشد که به صورت عملی کلیه مباحث آموزشی را تمرین کنید. بنابراین به بررسی کارگاه های آموزشی پرداخته و از مجهز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

قیمت مناسب دوره های آموزشی

قیمت دوره آموزشی نیز از موضوعات مهمی است که می بایست بررسی شود. برخی از آموزشگاه ها با قیمت پایین دوره پی ال سی را برگزار می نمایند. اما این دوره آموزشی از کیفیت لازم برخوردار نبوده و در پایان نمی توانید وارد بازار کار شوید. بنابراین دقت داشته باشید که قیمت دوره متناسب با سرفصل و شیوه آموزش باشد.

معرفی بهترین آموزشگاه پی ال سی

همانطور که در ابتدا متن اشاره شد امروزه با توجه به بازار کار عالی شغل پی ال سی آموزشگاه های فنی حرفه ای بسیاری این دوره را برگزار می نمایند. با بررسی آموزشگاه های فعال در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های plc در کشور است که دوره پی ال سی را به صورت عملی و پروژه محور، متناسب با نیازهای بازار کار، در کارگاه های مجهز، زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص برگزار کرده و در پایان مدرک معتبر فنی در اختیار کارآموزان قرار می دهد.

سرفصل های دوره آموزش پی ال سی آموزشگاه فنی پارس:

آموزش انواع زبان برنامه نویسی FBD , LAD , STL , GRAPH , SCL

آموزش انواع PLC های شرکت زیمنس و دلتا و معرفی همه خانواده های موجود در بازار

آموزش نحوه ایجاد صفحات و پیکره بندی آنها

آموزش نحوه نصب نرم افزار

آشنایی با ابزار گرافیکی METER، BARGRAPH، SLIDER، INPUT NUMRIC و DISPLAY NUMERIC

آموزش برنامه نویسی تایمرها

آموزش HMI

آموزش درایوهای AC

آموزش برنامه نویسی و سیم بندی و راه اندازی الکترو موتور سه فازه القایی، مدار چپ گرد_راست گرد، ستاره مثلث

اجرای پروژه های صنعتی

و بسیاری از مباحث آموزشی دیگر

امکان تجدید دوره در صورت یاد نگرفتن مفاهیم پی ال سی طی دوره آموزشی، پشتیبانی نامحدود کارآموزان دوره آموزشی، تدارک خوابگاه برای کارآموزانی که ساکن تهران نیستند، برگزاری دوره در ساعات منعطف، ارائه مشاوره های کسب و کار و بازاریابی برخی از مزایای شرکت در دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای، دوره تعمیرات لوازم خانگی، دوره برق کشی ساختمان، اموزش برق صنعتی، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی برخی از دیگر دوره های آموزشی این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت آموزشگاه به آدرس/https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس حاصل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پریسا راد

روش های گوناگونی برای انتقال تصویر دوربین های مدار بسته وجود دارد.

  • انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل
  • انتقال تصاویر دوربین مدار بسته روی کامپیوتر
  • انتقال تصویر دوربین های مدار بسته بدون اینترنت

برخی از رایج ترین روش های انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته می باشد. که در ادامه به صورت مرحله به مرحله به بررسی آن می پردازیم.

انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل

انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل

یکی از روش های کاربردی جهت مشاهده، کنترل و مدیریت تصاویر ضبط شده توسط دوربین انتقال آن ها بر روی گوشی موبایل است این روش بسیار کاربردی بوده و در پروژه های هوشمند سازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. انتقال تصاویر دوربین مداربسته بر روی موبایل مراحلی دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

۱- نخستین قدم برای انتقال و مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته، فراهم کردن یک مودم جهت اتصال به اینترنت می باشد.

۲- در گام بعدی برخورداری از دستگاه های NVR یا DVR در جهت ضبط تصاویر بسیار تاثیرگذار و مؤثر می باشد. همچنین، به منظور انتقال تصویر دوربین های مدار بسته روی موبایل، نرم افزارهای متنوعی وجود دارند. بنابراین نرم افزار مربوط به انتقال تصویر روی موبایل را نصب کنید.

ناگفته نماند که نرم افزار انتخابی باید از سازگاری و همخوانی کامل با دستگاه های مزبور برخوردار باشد. سپس اقدام به نصب نرم افزار مورد نظر بر روی گوشی هوشمند می کنیم.

۳- پس از نصب نرم افزار موبایل، از طریق کابل HDMI یا DGA، امکان اتصال دستگاه DVR به نمایشگر را فراهم می آوریم.

۴- در مرحله بعدی اعمال تنظیمات مورد نظر بر روی DVR انجام می شود. همانند تصویر زیر بخش های مربوط به آدرس آی پی، HTTP Port ،Client port ،Default Gateway ،Subnet Mask را یادداشت نمایید.

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

۵- در این مرحله می بایست تنظیمات مودم را انجام دهید. برای انجام تنظیمات در صفحه مرورگر وب آدرس IP مودم را وارد کنید (معمولاً به‌طور پیش‌فرض آی پی مودم ها ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ می‌باشد).

۶- یوزر نیم و پسورد را وارد کنید (معمولا به طور پیش فرض یوزرنیم admin و پسورد admin می باشد).

۷- در صفحه تنظیمات وارد منو Advanced Setup شده و گزینه NAT را انتخاب کنید.

۸- در صفحه نمایش داده شده در بخش Virtual Circuit از بین PVC0 تا PVC7 گزینه انتخابی را تغییر دهید، دقت داشته باشید که در صورت انتخاب گزینه درست ، موارد DMZ و Virtual Server نمایش داده می‌شوند.

۹- حالا نوبت Port Forwarding است. به یکی از دو روش Virtual Server یا DMZ این کار را انجام دهید.

۱۰- مرحله آخر از سری مراحل انتقال تصویر بر روی موبایل انجام تنظیمات موبایل می باشد. می توانید نرم افزار انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل را بر روی گوشی نصب کرده و با متصل کردن موبایل خود به شبکه اینترنت تصاویر ضبط شده را بر روی موبایل مشاهده نمایید.

در دوره های آموزش نصب دوربین های مدار بسته به صورت تخصصی به آموزش طریقه انتقال تصویر دوربین های مداربسته پرداخته می شود.

مقاله فوق از دسته مقالات آموزش دوربین های مدار بسته می باشد در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره این شغل به دست آورید، توصیه می کنیم در دوره نصب دوربین مداربسته آموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید.  جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت نام در کلاس دوربین مدار بسته نمی توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش نصب دزدگیر ماشین، دوره موبایل، دوره تعمیرات کولر خودرو برخی از دیگر دوره های آموزشی برگزار شده در این آموزشگاه است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()